  • 11. Data: 2024-03-03 12:33:57
    Temat: Re: Rząd kupuje samochody
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Ja go rozumiem. Używa lampki od telefonu zamiast profesjonalnej latarki.
    > Widzi tylko ten punkt, który doświetla z metra bo dalej nie potrzebuje
    > ogarniać:) Zwykły narcyz :D Taki kwiatek to jest :)

    Film oglądałeś?

  • 12. Data: 2024-03-03 17:56:49
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.03.2024 o 12:33, io pisze:

    > Film oglądałeś?

    Srałeś. Nawet Mercedes wyłazi z elektryków i podobnie będzie z innymi
    europejczykami. Na horyzoncie są już Chiny i stąd będzie jeszcze spory
    napływ ale infrastruktury to nie zmieni. W Polsce już jest schyłek a
    infrastruktura dalej się nie rozwija. Pamiętasz DVD czy CD? Najlepsza
    opcja! Taśmy do śmieci! i co? VOD króluje a ludzie chodzą ze smartfonem
    i pendrajwem. Nawet w nowych kompach brakuje już DVD. Rynek się zmienił
    bo ludziny coraz bardziej wygodne. Za sprawą dużych TV zdechły kina,
    które kiedyś ładnie zarabiały. Nieogarniasz.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 13. Data: 2024-03-04 17:03:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Mar 2024 18:07:06 +0100, Shrek wrote:
    > https://www.rp.pl/polityka/art39914841-rzad-donalda-
    tuska-chce-wynajac-nowe-limuzyny-dla-ministrow-zapla
    ci-ponad-10-mln-zl

    > 77 wozów - wiadomo którego elektyka wezmą? Bo przecież wezmą elektryki,
    > prawda? ;)
    >
    > "zielony ład" jest dla areczka, dla zarządu są spalinki 250KM+:P

    Przeciez nie moze pan minister czekac godzinę na ładowanie :-)

    I żadnych hybryd?

    A benzyna czy diesel? :-)

    J.

  • 14. Data: 2024-03-04 19:28:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2024 o 17:03, J.F pisze:

    > Przeciez nie moze pan minister czekac godzinę na ładowanie :-)

    E tam - niby czemu? W pracy jest, płacą mu, na orlenie hotdoga
    wpierdoli. Majk twierdził że jest idealny dla każdego. Teraz wiemy że
    nie dla majka, nie dla żony majka, nie dla ministra, nie dla dyrektora...

    Coś mi się widzi że elektryki są dla areczków, no ale areczków ma nie
    być stać:P

    > I żadnych hybryd?

    Jedna;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2024-03-04 22:29:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2024 o 19:28, Shrek pisze:

    > Coś mi się widzi że elektryki są dla areczków,

    A nie. Dla areczków jednak też nie:P

    https://www.facebook.com/Lemingopedia/videos/-dlacze
    go-pani-nie-je%C5%BAdzi-elektrycznym-samochodem-tylk
    o-dwudziestoletnim-volkswa/374279258899874/

    To ministra klimatu jezd:P

    No patrzcie - uczom siem. Ministra już przemyślała i dostrzegła
    zagadnienie o którym pisałem jakieś pięć lat temu:P

    Przypomnę że 10 lat temu pisałem, że nie będziesz miał elektryka ale za
    to będziesz miał w chuj drogi prąd. Boję się pisać dalej:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2024-03-05 07:53:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > prawda? ;)
    >
    > "zielony ład" jest dla areczka, dla zarządu są spalinki 250KM+:P

    Zaraz zaraz ... a jest wymog, ze spalinowy?

    Tesla nie ma wiekszej mocy?

    No ale nie da sie nia przejechac 500km z predkoscia 160 :-)

    J.

  • 17. Data: 2024-03-05 07:56:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Mar 2024 19:28:36 +0100, Shrek wrote:

    > E tam - niby czemu? W pracy jest, płacą mu, na orlenie hotdoga
    > wpierdoli. Majk twierdził że jest idealny dla każdego. Teraz wiemy że
    > nie dla majka, nie dla żony majka, nie dla ministra, nie dla dyrektora...

    Zagrozenie atakiem rosnie :-)

    Ale ... przeciez mozna wysłac drugi samochodód i niech czeka
    naładowany :-)

    > Jedna;)

    Wow, komu sie spodobała?

    J.

  • 18. Data: 2024-03-05 16:59:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2024 o 07:56, J.F pisze:

    > Zagrozenie atakiem rosnie :-)

    No ale podobno nic nie ma takich osiągów jak elektryk:P

    > Wow, komu sie spodobała?

    NIe wiem - pewnie temu co nie miał nic do gadania;P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2024-03-05 17:00:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2024 o 07:53, J.F pisze:

    > Zaraz zaraz ... a jest wymog, ze spalinowy?

    Na 100% - jak nie wprost to przez zasięg:P

    > Tesla nie ma wiekszej mocy?
    >
    > No ale nie da sie nia przejechac 500km z predkoscia 160 :-)

    No ale przecież elektryk ma pasować każdemu. Najwyżej naładują w 15
    minut - prawda? Prawda? :P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2024-03-05 17:18:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Mar 2024 17:00:58 +0100, Shrek wrote:

    > Na 100% - jak nie wprost to przez zasięg:P

    A jest gdzies SIWZ ?

    > No ale przecież elektryk ma pasować każdemu. Najwyżej naładują w 15
    > minut - prawda? Prawda? :P

    Z przewoznej ładowarki w czasie jazdy ? :-)

    J.