  • 21. Data: 2024-03-05 17:19:32
    Temat: Re: Rząd kupuje samochody
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Mar 2024 16:59:54 +0100, Shrek wrote:

    > No ale podobno nic nie ma takich osiągów jak elektryk:P

    Jak jedzie. A nie jak stoi na ładowarce :-)

    P.S. Musk chce osiągnąć 1s do setki ...

    J.

  • 22. Data: 2024-03-05 18:15:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2024 o 17:19, J.F pisze:

    > Jak jedzie. A nie jak stoi na ładowarce :-)

    No tak. Ale przecież zasięg i ładowanieto nie problem. Minister czy
    premier też musi jeść.

    > P.S. Musk chce osiągnąć 1s do setki ...

    Po co. Przecież to 3g. Mało kto tyle wyrobi bez większych problemów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2024-03-05 18:16:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2024 o 17:18, J.F pisze:

    > A jest gdzies SIWZ ?

    Nie wiem. Ale mogę się założyć że żadnego elektryka nie będzie.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!