  • 1. Data: 2010-02-10 09:55:29
    Temat: S7 Checiny-Jedrzejow
    Od: gogi <g...@W...pl>

    Czyli nici z wyrobieniem sie przed Euro2012.
    W skrocie drogowcy wyslali wniosek na budowe w 2009r. kiedy to nie
    wytyczono nowego obszaru Natura 2000. Pozniej wytyczyli ten obszar i
    koliduje on z przebiegiem trasy. Wobec czego Polacy skulili ogon i
    wycofaja wniosek a w polowie 2010r. wysla nowy. (informacje za GDDKiA)

    Odnosze wrazenie, ze kraje zachodnie przy budowie drog nie patrzyli na
    ochrone srodowiska i budowali jak najszybciej i jak najwygodniej. W
    chwili obecnej UE zrobilo sobie skansen i obszar do wypoczynku w Polsce,
    ale niestety kosztem nas.
    Troche to irytujace. Szkoda.

    gogi

  • 2. Data: 2010-02-10 10:03:44
    Temat: Re: S7 Checiny-Jedrzejow
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "gogi" <g...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Czyli nici z wyrobieniem sie przed Euro2012.
    > W skrocie drogowcy wyslali wniosek na budowe w 2009r. kiedy to nie
    > wytyczono nowego obszaru Natura 2000. Pozniej wytyczyli ten obszar

    Ale to chyba nie drogowcy go wytyczyli, tylko jakieś zielone oszołomy na
    posadkach.

  • 3. Data: 2010-02-10 11:01:23
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-02-10 10:03, Cavallino pisze:
    > Ale to chyba nie drogowcy go wytyczyli, tylko jakieś zielone oszołomy na
    > posadkach.

    Nazywaja ich tez "ekoterrorystami" :)

    --
    gogi

  • 4. Data: 2010-02-10 11:06:01
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    gogi wrote:
    > Odnosze wrazenie, ze kraje zachodnie przy budowie drog nie patrzyli na
    > ochrone srodowiska i budowali jak najszybciej i jak najwygodniej.

    A może po prostu wybudowali drogi jeszcze przed wzrostem świadomości
    ekologicznej?

  • 5. Data: 2010-02-10 11:27:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Rydzewski" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > A może po prostu wybudowali drogi jeszcze przed wzrostem świadomości
    > ekologicznej?

    LOL
    Niezłe zakamuflowanie terroryzmu. ;-)

  • 6. Data: 2010-02-10 11:43:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Feb 2010 09:55:29 +0100, gogi wrote:
    >Odnosze wrazenie, ze kraje zachodnie przy budowie drog nie patrzyli na
    >ochrone srodowiska i budowali jak najszybciej i jak najwygodniej. W

    Bo oni najpierw wycieli sobie lasy, potem zrobili sobie drogi, potem
    zaczeli chronic lasy, i dopiero potem wprowadzili sobie Nature 2000
    :-)

    >chwili obecnej UE zrobilo sobie skansen i obszar do wypoczynku w Polsce,
    >ale niestety kosztem nas. Troche to irytujace. Szkoda.

    Hm, no wiesz .. to oni sie beda tlukli po naszych drogach na Euro,
    i to oni beda zostawiali u nas w skansenach dewizy i zachwycali sie
    "jak tu pieknie".

    A my .. wytrzymalismy 50 lat bez tej drogi, wytrzymamy i 52 :-)

    A tak w ogole to czegos nie rozumiem z tego co piszesz - jesli
    najpierw byla decyzja drogowa, a potem Natura, to nalezalo dopilnowac
    rozszerzenia obszaru i wpisac nowa droge.

    J.

  • 7. Data: 2010-02-10 12:15:43
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-02-10 11:43, J.F. pisze:
    > A tak w ogole to czegos nie rozumiem z tego co piszesz - jesli
    > najpierw byla decyzja drogowa, a potem Natura, to nalezalo dopilnowac
    > rozszerzenia obszaru i wpisac nowa droge.
    > J.

    Logicznie tak by to wygladalo, ale widac Ekoterrorysci maja wiekszy
    wplyw na infrastrukture niz spoleczenstwo i jego potrzeby :)

    tutaj link do lokalnej gazety Echo Dnia http://skocz.pl/s7_jedrzejow

    a tutaj link dot. szczytu klimatycznego, moze ktos stwierdzic, ze to
    NTG. Po czesci sie zgodze, ale daje do myslenia czy zachowanie czlowieka
    ma az tak duzy wplyw na srodowisko :) czy jednak nie sa to manipulacje
    Zielonych.
    http://www.youtube.com/watch?v=1c7QaC-Vfiw

    gogi

  • 8. Data: 2010-02-10 12:21:39
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 11:06:01 +0100, Mikolaj Rydzewski napisał(a):
    > A może po prostu wybudowali drogi jeszcze przed wzrostem świadomości
    > ekologicznej?

    Dobra nazwa na wymuszenie rozbójnicze, "świadomość ekologiczna" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 9. Data: 2010-02-10 12:34:55
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    Jacek Osiecki wrote:
    > Dobra nazwa na wymuszenie rozbójnicze, "świadomość ekologiczna" :)

    No właśnie nie nie byłem pewien jakiego zwrotu użyć, więc zdecydowałem
    się na taki, który gwarantował ruch na liście :-)

    Jak by tego nie nazywać, sytuacja właśnie tak wyglądała: 'ONI' najpierw
    wycięli lasy i zrobili drogi, potem zaczęli zajmować się ekologią. A u
    nas dróg nie było, a jak UE ma nam dać na nie pieniądze to pojawiły się
    obostrzenia.

  • 10. Data: 2010-02-10 12:44:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Feb 2010 12:15:43 +0100, gogi wrote:

    >Logicznie tak by to wygladalo, ale widac Ekoterrorysci maja wiekszy
    >wplyw na infrastrukture niz spoleczenstwo i jego potrzeby :)
    >tutaj link do lokalnej gazety Echo Dnia http://skocz.pl/s7_jedrzejow

    Czytam czytam i coraz mniej rozumiem.

    Nowy wariant juz byl rozpatrywany, jest lepszy i dla rezerwatu, i
    mniej wyburzen .. a jednak poprzednio zostal wybrany inny, gorszy :-)

> [...]
    >NTG. Po czesci sie zgodze, ale daje do myslenia czy zachowanie czlowieka
    >ma az tak duzy wplyw na srodowisko :) czy jednak nie sa to manipulacje

    W tym miesiacu lepiej nie mowic szczytach klimatycznych i globalnym
    ociepleniu.
    Aczkolwiek w Szklarskiej sniegu malo ..

    J.