  • 1. Data: 2012-02-14 18:01:10
    Temat: SAT Opticum XTS703p
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    Mam pod ten tuner podpięty dysk twardy po USB na który nagrywam, żeby
    nagrania obrobić muszę odpiąć dysk i podpiąć pod komputer. Jest jakaś rada
    żeby się nie przepinać. Kombinowałem z podłączeniem tunera pod sieć LAN,
    wszystko poustawiałem soft w tunku mogę aktualizować ale czy jest jakaś
    możliwość żeby z komputera widzieć dysk podpięty pod tuner w celu
    ściągnięcia plików na kompa ?