  • 11. Data: 2009-10-12 11:26:01
    Temat: Re: [SPRZEDAM] HD Sportster XL883R
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Piotrek Roczniak pisze:

    > A żonę, dziewczynę, dzieci masz? Bo wiesz, ludzie czasem mają i jak
    > uda im się wyrwać choć jeden dzień w tygodniu na jazdę dookoła komina to
    > się cieszą.

    O, a ja już myślałem że zasugerujesz że jak żony, dziewczyny czy dzieci
    też nieczęsto używa to może powinien sie pozbyć ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2009-10-12 11:31:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Magic pisze:

    > O, a ja już myślałem że zasugerujesz że jak żony, dziewczyny czy dzieci
    > też nieczęsto używa to może powinien sie pozbyć ?

    Podoba mi sie Twoj tok rozumowania Magicu... :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2009-10-12 14:42:45
    Temat: Re: HD Sportster XL883R
    Od: amos <g...@g...com>

    On 12 Paź, 13:31, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > Podoba mi sie Twoj tok rozumowania Magicu... :)
    Ciagnac analogie: a to nie jest tak, ze im rzadziej uzywana tym
    wieksza frajda? :D

    amos

  • 14. Data: 2009-10-12 15:19:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    amos pisze:

    > Ciagnac analogie: a to nie jest tak, ze im rzadziej uzywana tym
    > wieksza frajda? :D

    To ze Ty nie uzywasz nie oznacza ze ona jest tak samo nieuzywana. Tego
    na klodke w garazu nie zamkniesz. Znaczy zamknac mozesz ale za to sie
    idzie do wiezienia.

  • 15. Data: 2009-10-12 18:19:04
    Od: amos <g...@g...com>

    On 12 Paź, 17:19, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > To ze Ty nie uzywasz nie oznacza ze ona jest tak samo nieuzywana. Tego
    > na klodke w garazu nie zamkniesz.

    Tjaa. Szybko na ziemie potrafisz sprowadzic.
    A mowila, ze mnie kochaaaaaa

    amos

  • 16. Data: 2009-10-14 08:10:24
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Piotrek Roczniak wydusił z siebie te słowy:

    > Nie wszystcy muszą być tacy zajebiści jak Ty.

    ale mi teraz dowaliłeś ..

    buuuuu, buuuu, ja chcceeee do mammyyy.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 17. Data: 2009-10-14 08:14:16
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Piotrek Roczniak wydusił z siebie te słowy:
    (...)

    swoją drogą ciekawe czy zadałeś sobie trud przeczytania całego wątku zanim
    odpowiedziales .. czy tylko pitolisz co Ci slina na język przyniesie w
    srodku wątku?