  • 1. Data: 2012-11-17 20:33:20
    Temat: [SPRZEDAM] K10D oraz MZ-S + duperelki
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Jeszcze tutaj nie spamowałem, więc nie krzyczcie.

    Zastanawiam się nad sprzedażą k10d - stan idealny, nic nie porysowane,
    klapnięte ok. 13,5 tys zdjęć (sprawdzę dokładnie na życzenie), komplet
    dokumentów, kabelków, pudełko itd. Zdjęcia aparatu oraz przykłady zdjęć
    zrobione nim, także przy uzyciu obiektywów M42 mogę załączyć na priva.
    Transakcja możliwa poprzez allegro. Aparat kupiony w maju 2008, pierwszy
    właściciel, bezwypadkowy ;-) Najchętniej samo body, ale mogę dodać kita.
    W komplecie grip (oryginał pentaxa), dwa akumulatory, ładowarka,
    kabelki, płytka dołączona do aparatu i pudełko. Mogę sprzedać bez gripa.
    Jeśli ktoś jest zainteresowany, to proszę propozycje cenowe na
    y...@t...pewien.gaz.pl
    Odbiór osobisty - Nowy Sącz, lub Wrocław (ale Wrocław za jakieś dwa albo
    i trzy tygodnie, na PWr)
    Aukcję przygotuję, jesli będzie ktoś zainteresowany. Jeśli ktoś się
    zdecyduje na komplet (tj. aparat + grip), dorzucę torbę fotograficzną na
    niego jako gratis.

    Mam też parę obiektywów manualnych do niego, mogę sprzedać heliosa z
    przejściówką M42 -> K oraz SMC 1:1,7 M, 50mm, także trochę innych.

    Jeśli ktoś będzie zainteresowany, mam tez na zbyciu MZ-S, stan idealny,
    u mnie od 2006 (kupiony w Niemczech, rok. prod 2003), zrobiłem nim ok.
    30 rolek. Również grip, ksero intrukcji, pudełko itp.

    W obu aparatach pratycznie żadnych śladów używania, pierścień kita do
    kadyszki trochę zużyty, ale to jedyny element na którym widać upływ
    czasu.

    Do obu aparatów piloty (do MZ-s na kablu) i wszystko co kupiłem razem z
    nimi.

    Ciśnienia nie ma, więc dziekuję za propozycje w rodzaju "zamienię na
    malucha z 1986" ;-)

    Mam też trochę innego sprzętu (głównie analogowego) - praktikę, dwa
    zenity, olympusa AZ330 kupionego w UK, kieva (klona szpiegowskiej
    minolty) kupionego na Ukrainie, parę sprawnych lamp (ruskie i
    enerdowskie i jednego fajnego metza), a nawet AMI66 (niestety, z rok
    temu przestał działać) - jeśli ktoś czegoś szuka, to pytajcie na priv.

    Obiecuję więcej nie spamować
    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2012-11-18 12:48:35
    Temat: Re: [SPRZEDAM] K10D oraz MZ-S + duperelki
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-17 20:33, Yogi(n) pisze:
    > Jeśli ktoś jest zainteresowany, to proszę propozycje cenowe na
    > y...@t...pewien.gaz.pl

    Kocham takie ogłoszenia. Niech składają propozycje, a nuż ktoś wyskoczy
    z kosmiczną kwotą...
    Jak już spamujesz, to albo podawaj cenę, albo - jeśli nie wiesz jak
    wycenić - zrób porządnie opis aukcji i wystaw od 1zł.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2012-11-18 12:58:21
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:k8ahui$ho7$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > Jak już spamujesz, to albo podawaj cenę, albo - jeśli nie wiesz jak
    > wycenić - zrób porządnie opis aukcji i wystaw od 1zł.

    Ale ceny tego rodzaju sprzętu są znane, choćby z allegro. Najchętniej
    sprzedałbym całość (tj. oba aparaty) jednej osobie, wtedy zadowolę się
    70-80% cen allegrowych. Nie, nie chodzi o kosmiczną kwotę ;-)
    A zainteresowanie jest nawet spore, do tej pory dostałem trzy maile w
    tym jeden z propozycją cenową, wieczorem zrobię fotki.

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2012-11-18 16:40:27
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-18, Yogi(n) <y...@k...pl> wrote:
    > Ale ceny tego rodzaju sprzętu są znane, choćby z allegro. Najchętniej

    Ale co to niby znaczy "ceny są znane"? Wszyscy sprzedają za tyle samo?

    Chciałbyś iść do spożywczaka i pod półką z serem zobaczyć napis "ceny
    są znane, choćby z allegro"?

    > sprzedałbym całość (tj. oba aparaty) jednej osobie, wtedy zadowolę się
    > 70-80% cen allegrowych. Nie, nie chodzi o kosmiczną kwotę ;-)

    Nie łatwiej jest po prostu napisać jakąś cenę?

    > A zainteresowanie jest nawet spore, do tej pory dostałem trzy maile w
    > tym jeden z propozycją cenową, wieczorem zrobię fotki.

    A dwa pozostałe ze "spadaj z tym spamem"? Chcesz jeszcze jeden? :D

    pozdrawiam,
    PK

  • 5. Data: 2012-11-18 16:53:30
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "PK" <P...@n...com> napisał w wiadomości

    > Ale co to niby znaczy "ceny są znane"? Wszyscy sprzedają za tyle samo?

    Ktoś zainteresowany wie, ile dany sprzęt kosztuje.

    > Chciałbyś iść do spożywczaka i pod półką z serem zobaczyć napis "ceny
    > są znane, choćby z allegro"?

    Nie, ale to argument z dupy, bo nie sprzędaję pieczarek.

    > Nie łatwiej jest po prostu napisać jakąś cenę?

    Może i łatwiej, ale nie ciekawiej ;-)

    > A dwa pozostałe ze "spadaj z tym spamem"? Chcesz jeszcze jeden? :D

    Nie, z prośbą o zdjęcia. Ale możesz przysłać, w ten sposób filtruję
    idiotów.

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2012-11-18 20:12:50
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2012-11-18 16:53, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "PK" <P...@n...com> napisał w wiadomości

    > Ktoś zainteresowany wie, ile dany sprzęt kosztuje.

    Ja jestem zainteresowany, bo chcę sprzedać GX-20 w takim samym stanie
    i nie mogę znaleźć aukcji "sprzedane" więc cen nie znam.

    > Nie, ale to argument z dupy, bo nie sprzędaję pieczarek.

    To nie argument, to analogia.

    No to jak sfinalizujesz, to napis cenę za jaką co sprzedałeś.
    Przyda mi się przy decyzji, czy opychać, czy trzymać jako zapasowy.

    JD

  • 7. Data: 2012-11-18 21:31:56
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 18 Nov 2012 16:53:30 +0100, Yogi(n) wrote:

    > Nie, z prośbą o zdjęcia. Ale możesz przysłać, w ten sposób filtruję
    > idiotów.

    Masz swiadomosc, ze to dziala w dwie strony?
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 8. Data: 2012-11-18 22:40:19
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 2012-11-18 16:53, Yogi(n) pisze:

    > Ktoś zainteresowany wie, ile dany sprzęt kosztuje.

    Ty, widzę, nie wiesz.

  • 9. Data: 2012-11-19 00:12:23
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@T...PRECZ.o2.pl> napisał w wiadomości

    > Ty, widzę, nie wiesz.

    O, kolejny.
    Na allegro k10d - w zależności od stanu kosztuje od 600 do 1600,
    "sprzedawalna" cena to okolice tysiąca złotych, bez gripa 800-850.
    MZ-S dawno nie było, ale kiedy ostatnio go tam widziałem kosztował 1800
    zł (bez gripa). Na ebayu, z gripem, kosztuje 2500-2800.

    Kalkulator, mam nadzieję, potrafisz obsługiwać, przynajmniej w zakresie
    mnożenia przez 0,7 i 0,8.

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2012-11-19 01:57:55
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, November 18, 2012 6:12:30 PM UTC-5, Yogi(n) wrote:
> [...]
    >
    > zł (bez gripa). Na ebayu, z gripem, kosztuje 2500-2800.
    >

    > Kalkulator, mam nadzieję, potrafisz obsługiwać, przynajmniej w zakresie

    Sa trzy mozliwosci:
    1. za ten sprzet, liczysz jak "zyd za matke".
    2. dolara liczysz powyzej 5,5 zlotych.
    3. lzesz jak na prawdziwego polaka przystalo.
    http://www.ebay.com/itm/Pentax-MZ-S-QD-SLR-AF-Camera
    -EX-/271061650765?pt=Film_Cameras&hash=item3f1c888d4

    Slon