  • 1. Data: 2012-11-17 11:20:10
    Temat: kupie zdjecia
    Od: "Lukasz Goran" <g...@o...pl>

    Witam
    Znajomy chciałby zrobić odbitki 100x70 zdjęć w stylu i klimatem ala
    capone:) w linku przesyłam zdjęcia jakie by chciał. Gdzie można takie
    zdjęcia kupić w wysokiej rozdzielczości i z jaką kwotą trzeba się liczyć?
    http://goran007.web-album.org/photo/866869,al-capone
    Łukasz Gądzik

  • 2. Data: 2012-11-17 13:19:26
    Temat: Re: kupie zdjecia
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Lukasz Goran" <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    > capone:) w linku przesyłam zdjęcia jakie by chciał. Gdzie można takie
    > zdjęcia kupić w wysokiej rozdzielczości i z jaką kwotą trzeba się

    Może na Szorpim?
    http://www.shorpy.com/

    [mr.]