  • 1. Data: 2022-01-01 09:14:31
    Temat: SUV
    Od: Piterxxx <m...@k...pl>

    Suvy przez was tak lubiane, powinny być zakazane

    https://www.sadistic.pl/znalazl-sobie-odpowiedni-cza
    s-i-miejsce-vt552083.htm

  • 2. Data: 2022-01-01 10:11:11
    Temat: Re: SUV
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-01 o 09:14, Piterxxx pisze:

    > Suvy przez was tak lubiane, powinny być zakazane

    Zakazywanie tak przez ciebie lubiane powinno być zakazane.
    Zabawa na jezdni jest zakazana ale jedni idioci się tam bawią i biegają
    a inni chcą z tego powodu suwów zakazać. Jak to idioci.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2022-01-01 10:55:18
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 01.01.2022 o 09:14, Piterxxx pisze:
    > Suvy przez was tak lubiane, powinny być zakazane

    Zakazane to tam było (zakładam) bieganie po jezdni oraz nieostrożność przy włączaniu
    się
    do ruchu. Skąd pomysł że więcej zakazów jest per saldo lepsze dla społeczeństwa i
    rozwiąże
    problemy?

    W sedanie, hatchbacku, pickupie i paru innych modelach nadwozia młody pozostałby tak
    samo
    zasłonięty. Od dziś tylko unicykle?

  • 4. Data: 2022-01-01 15:02:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello m4rkiz,

    Saturday, January 1, 2022, 10:55:18 AM, you wrote:

> [...]
    > problemy?
    > W sedanie, hatchbacku, pickupie i paru innych modelach nadwozia młody pozostałby

    Bicykle! Tylko! I lajkra na dupę!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2022-01-01 19:29:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-01-stycznia-2022 o 10:55, m4rkiz pisze:
    > Skąd pomysł że więcej zakazów jest per saldo lepsze dla społeczeństwa i rozwiąże
    > problemy?

    Widzę tu wielu mających poglądy zbieżne z Konfederacją.

    Dlaczego Wy głosujecie na inne partie? DLACZEGO?

  • 6. Data: 2022-01-02 16:56:33
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 01.01.2022 15:02, RoMan Mandziejewicz wrote:
    [...]
    > Bicykle! Tylko! I lajkra na dupę!
    Widać, że kompletnie się nie znasz. Pomiędzy lajkrą a dupą musi być
    jeszcze specjalna wkładka zwana pieluchą. :-) Każdy prawdziwy rowerzysta
    to wie. :-)

  • 7. Data: 2022-01-02 19:32:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello JDX,

    Sunday, January 2, 2022, 4:56:33 PM, you wrote:

    > Widać, że kompletnie się nie znasz. Pomiędzy lajkrą a dupą musi być
    > jeszcze specjalna wkładka zwana pieluchą. :-) Każdy prawdziwy rowerzysta
    > to wie. :-)

    Nie jestem prawdziwą rowerzystą. A ta wkładka to nie podpaska?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2022-01-03 11:19:01
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 02.01.2022 19:32, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie jestem prawdziwą rowerzystą. A ta wkładka to nie podpaska?

    Nie, chociaż trochę podobna, np:
    https://www.rogelli.pl/rowerowe-wkladki-zelowe/. Każdy prawdziwy
    rowerzysta kupuje za kilka stówek (tzn. nie za 200-300 tylko
    przynajmniej ze dwa razy więcej) siodło rowerowe, które jest twarde jak
    skurwysyn, tylko po to, aby mieć później okazję do włożenia miękkiej
    wkładki w gacie. :-D

  • 9. Data: 2022-01-03 16:04:44
    Od: Piterxxx <m...@k...pl>

    W dniu 01.01.2022 o 10:11, RadoslawF pisze:

    > Zakazywanie tak przez ciebie lubiane powinno być zakazane.
    > Zabawa na jezdni jest zakazana ale jedni idioci się tam bawią i biegają
    > a inni chcą z tego powodu suwów zakazać. Jak to idioci.

    SUV nie ma żadnej zalety, oprócz egoistycznego snobistycznego poczucia
    właściciela że siedzi wyżej i jest lepszy od tych co siedzą niżej

    dzieci same w sobie są zaletą, ich istnienie jest najważniejsze, bez
    względu na to co robią - są dziećmi, my dorośli mamy obowiązek je chronić

    a tymczasem spełniamy nasze(wasze) jebane ego chcąc siedzieć wyżej niż
    inni i produkujemy bzdurne (teraz crossovery yaris coross, renault arcana)

    dlaczego UE nakazuje mi spełnianie norm emisji jakiegoś jebanego co2 a
    nie nakazuje montowania kamer 360 w samochodzie w którym nic nie widać?

    samochód wyższy pali więcej, dlaczego nie jest zakazany ?

  • 10. Data: 2022-01-03 16:08:00
    Od: Piterxxx <m...@k...pl>

    > W sedanie, hatchbacku, pickupie i paru innych modelach nadwozia młody
    > pozostałby tak samo zasłonięty. Od dziś tylko unicykle?

    od zalania były takie wypadki z ciężarówkami, no ale trudno

    i co zrobiono? zrobiono z osobówek ciężarówki

    ja tylko jestem ZA:

    obowiązkowym systemem kamer 360 w samochodzie wyższym niż 1450mm
    dowaleniem 100% do ceny do samochodu po przekroczeniu współczynnika
    oporu powietrza np w stosunku do gabarytów samochodu
    (przelicznik można wykombinować)