  • 21. Data: 2022-01-11 01:20:15
    Temat: Re: SUV
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-01-03 o 23:47, RadoslawF pisze:

    > To że ty nie dostrzegasz tych zalet nie oznacza że one nie istnieją.

    Pewnie istnieją, pewnie - jak w wielu przypadkach - być może z punktu
    widzenia siedzącego wyżej wygląda to odrobinę lepiej (albo i nie), ale
    suma tych punktów widzenia pomnożona przez dziesiątki milionów (SUVów w
    Europie) daje wynik ujemny dla wszystkich.

    > Owszem, chronimy, zakazem zabawy i biegania po jezdniach.

    > To może zacznij od krucjaty przeciwko ciężarówkom.
    > Tam siedzą najwyżej.

    > Spytaj się Strasburgera.  :-)

    > Bo jak bogatego stać to niech sobie ma.
    > Nie każdy jak ty jest biedakiem i woli malucha lub skuter.

    Teraz każdy Kowlaski jest bogaty na tyle, żeby jeździć suwem. Gdyby
    jednak każdy chciał skorzystać z tego przywileju, to w sumie byłoby
    bardziej gorzej wszystkim. Na tym polega urok kapitalizmu - paru
    kapitalistów robi sobie lepiej, zarabiając na niższych instynktach
    egoistów i w ten sposób wszyscy mają gorzej :-)

  • 22. Data: 2022-01-11 10:05:38
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-11 o 01:20, Poldek pisze:

> [...]
    > suma tych punktów widzenia pomnożona przez dziesiątki milionów (SUVów w
    > Europie) daje wynik ujemny dla wszystkich.

    Skoro ludzie je kupują to wynik jest dodatni.

> [...]
    > kapitalistów robi sobie lepiej, zarabiając na niższych instynktach
    > egoistów i w ten sposób wszyscy mają gorzej :-)

    To dlaczego bogatemu zabraniać?
    Zrobi się przez to gorzej innym będzie podstawa do ograniczania.
    Na dzień dzisiejszy takiej nie widzę, poza widzimisię internetowych
    trolli.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2022-01-14 15:38:35
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-01-11 o 10:05, RadoslawF pisze:

    > Skoro ludzie je kupują to wynik jest dodatni.

    Głupi ludzie zjedzą każde gówno, które zostało pokazane w telewizji jako
    fajne.

    > To dlaczego bogatemu zabraniać?
    > Zrobi się przez to gorzej innym będzie podstawa do ograniczania.
    > Na dzień dzisiejszy takiej nie widzę, poza widzimisię internetowych
    > trolli.

    Dlatego, że teraz takie czas, że prawie każdy jest bogaty i coraz
    bogatszy i coraz więcej bogactwa wszędzie robi życie na tym Bożym
    świecie coraz bardziej nie do zniesienia?

    40 lat temu bogatego było stać na 126p i tych bogatych było tylko
    trochę. Obecnie zarabiającego przeciętną krajową stać na suwa po
    Helmucie, drugiego kupuje żona i dla dzieci po beemce z wydechem bez
    tłumika. W efekcie wszyscy żyją w smrodzie, hałasie i nie ma gdzie pójść
    z dzieckiem na spacer, bo gdzie by człowiek nie poszedł z każdej strony
    chcą go rozjechać zapierdalające, śmierdzące i hałasujące samochody. A
    piątego suwa postawić już na dachu tego, co stoi na trawniku
    przedszkola, bo na suwa starczyło, ale na miejsce parkingowe już nie
    starczyło.

  • 24. Data: 2022-01-14 16:07:59
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-14 o 15:38, Poldek pisze:

    > Głupi ludzie zjedzą każde gówno, które zostało pokazane w telewizji jako
    > fajne.

    może tak, a może tylko jakiś idiota im próbuje wmówić że ta czekolada
    to jednak gówno. A ludzie (ci zdrowi) mają jednak własny węch.

    > Dlatego, że teraz takie czas, że prawie każdy jest bogaty i coraz
    > bogatszy i coraz więcej bogactwa wszędzie robi życie na tym Bożym
    > świecie coraz bardziej nie do zniesienia?

    I takiego mało bogatego jak ty wkurwia że biedaka z sąsiedztwa stać na suwa.

> [...]
    > piątego suwa postawić już na dachu tego, co stoi na trawniku
    > przedszkola, bo na suwa starczyło, ale na miejsce parkingowe już nie

    Rzuć to wszystko i jedź w bieszczady. Najlepiej tam gdzie internetu
    nie ma i gdzie nie będziesz psuł ludziom humoru próbując decydować
    za nich czym maja jeździć.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2022-01-14 18:40:23
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.01.2022 o 15:38, Poldek pisze:

    > Głupi ludzie zjedzą każde gówno, które zostało pokazane w telewizji jako
    > fajne.

    A mądrzy, to, które sami narobią :-) Oklaski poproszę :-)

> [...]
    > świecie coraz bardziej nie do zniesienia?
    >
    > 40 lat temu bogatego było stać na 126p i tych bogatych było tylko

    Jako państwo byliśmy biedni. Miałeś pieniądze na polski samochód ale nie
    mogłeś go kupić ani nie było to wymienne 1:1 na zagraniczny.

    > Obecnie zarabiającego przeciętną krajową stać na suwa po
    > Helmucie, drugiego kupuje żona i dla dzieci po beemce z wydechem bez
    > tłumika.

    A co, ma co drugi mieć? Chyba normalne, że każdy obywatel ma swój
    pojazd. Kwestia, że niekoniecznie potrzebuje tak duży. Ale oprócz
    carsharingu to ja możliwości zmniejszenia samochodów nie widzę. Bo
    ludzie chcą duże i już.

    > W efekcie wszyscy żyją w smrodzie, hałasie i nie ma gdzie pójść
    > z dzieckiem na spacer, bo gdzie by człowiek nie poszedł z każdej strony
    > chcą go rozjechać zapierdalające, śmierdzące i hałasujące samochody.

    Do miasta chcesz chodzić na spacer? Parku poszukaj.

    > piątego suwa postawić już na dachu tego, co stoi na trawniku
    > przedszkola, bo na suwa starczyło, ale na miejsce parkingowe już nie
    > starczyło.

    To jest bardzo dobra koncepcja ale kosztowna.