  • 1. Data: 2022-07-18 15:12:54
    Temat: Samoloty zwrzucaja w powietrzu miliony ton paliwa rocznie. To główna przyczyna ocieplenia klimatu
    Od: a a <m...@g...com>

    Co się dzieje z paliwem "zrzuconym" przez samolot?

  • 2. Data: 2022-07-18 16:30:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Jul 2022 06:12:54 -0700 (PDT), a a wrote:
    > Co się dzieje z paliwem "zrzuconym" przez samolot?

    Odparowuje. Z rzadka spada na ziemie i tam odparowuje lub wsiaka

    Czy to taki problem ... nie wiem.

    Wydaje sie, ze koniec koncow powinno sie spalic, ale czy wymaga
    to tylko paru slonecznych dni, czy ozon zezre, a moze w jonosferze ...
    albo w jakim palenisku - piec, pożar, silnik ... lotniczy czy
    samochodowy ...

    J.

  • 3. Data: 2022-07-18 20:01:20
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 18 July 2022 at 16:30:41 UTC+2, J.F wrote:
> [...]
    > to tylko paru slonecznych dni, czy ozon zezre, a moze w jonosferze ...
    > albo w jakim palenisku - piec, pożar, silnik ... lotniczy czy

    Dlatego pracujemy nad projektem latającej cysterny, która będzie odbierała nadmiar
    paliwa z lądujących samolotow i w przypadku awarii.

    Skoro można samoloty tankować w powietrzu to i można odbieracc w powietrzu nadmiar
    paliwa, bez szkoda dla środowiska.

    Milion ton odzyskanego paliwa rocznie wygeneruje co najmniej miliard $$$ zysku

    90% koszty projektu, budowa latających cystern, rozwój technologii
    i 100 mln $$$ rocznie w kieszeni, odliczając 50% podatków, da 50 mln. $$$ czystego
    zysku

    Czyli warto zainwestować

  • 4. Data: 2022-07-19 00:15:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 18 lipca 2022 o 20:01:21 UTC+2 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    > i 100 mln $$$ rocznie w kieszeni, odliczając 50% podatków, da 50 mln. $$$ czystego

    Napisz do którego psychiatryka wysłać papier i ołówki żebyście rysunki mogli robić. A
    może kredki zamiast ołówków?

  • 5. Data: 2022-07-19 00:53:56
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 19 July 2022 at 00:15:55 UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:

    nadmiar paliwa z lądujących samolotow i w przypadku awarii.

    nadmiar paliwa, bez szkoda dla środowiska.

    wszystko,
    zawsze wysyłaj do swojego psychiatryka, bo adres znasz

    i nie zawracaj więcej doopy

  • 6. Data: 2022-07-19 14:43:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 19 lipca 2022 o 00:53:57 UTC+2 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    nadmiar paliwa, bez szkoda dla środowiska.

    > wszystko,
    > zawsze wysyłaj do swojego psychiatryka, bo adres znasz

    Bardzo słaba odpowiedź. Pokazuje że posiadasz lotność umysłu zbliżona do lotności
    płyty chodnikowej.