  • 1. Data: 2013-10-15 18:57:59
    Temat: Samsung C3322 warto?
    Od: d...@g...com

    Generalnie szukam DRUGIEGO w kieszeni PROSTEGO telefonu do dzwonienia via słuchawka
    bluetooth. Aparat itp. "bajery" wcale mnie nie interesują. Generalnie im prostszy
    telefon, tym lepiej (niekoniecznie nowy!) Wybór padł na:

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/gtc3322/

    I wszystko fajnie pięknie bo za 220 PLN mam nówkę w sklepie a do tego z dual-sim.
    Ktoś miał to w ręce dłużej jak 1h i się wypowie? Pytam, bo dziewczyna ma S5610
    niecały rok... i a to wyświetlacz trafiony, a to wilgoć do środka się dostała i
    jakość wykonania pozostawia trochę do życzenia... A swojego raczej nie będę
    oszczędzał. Na jego korzyść przemawia, że w samochodzie będzie siedział obok Solida
    B2710 także, poleci na tej samej ładowarce samochodowej ;)

    Warto / nie warto?

  • 2. Data: 2013-10-15 19:33:27
    Temat: Re: Samsung C3322 warto?
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    super chujowy aparat fotograficzny
    debilny netowy program do obsługi telefonu w pc, wywala się już po pierwszym
    uruchomieniu
    przygłupie menusy konfiguracyjne, nie wiadomo co się gdzie ustawia, nie
    wiadomo gdzie sie co włącza

    ale

    jako telefon jest ok, nic nie przerywa nie traci sygnału, no i ten dualek
    rewelacyjna sprawa

    więcej jak o coś zapytasz...

  • 3. Data: 2013-10-15 19:34:02
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    jak nie dzwonię to bateria trzyma chyba z 5 dni...

  • 4. Data: 2013-10-17 01:06:01
    Od: x...@g...com

    W dniu wtorek, 15 października 2013 19:33:27 UTC+2 użytkownik inny punkt siedzenia...
    napisał:
    > super chujowy aparat fotograficzny
    trudno...

    > debilny netowy program do obsługi telefonu w pc, wywala się już po pierwszym
    > uruchomieniu
    szkoda, trudno...

    > przygłupie menusy konfiguracyjne, nie wiadomo co się gdzie ustawia, nie
    > wiadomo gdzie sie co włącza
    Samsung... w B2710 podobnie... toporne to wszystko :/

    > ale jako telefon jest ok, nic nie przerywa nie traci sygnału, no i ten dualek
    > rewelacyjna sprawa
    To najważniejsze, że jest OK :) Jestem "on-line" na 2 kartach sim jednocześnie czy
    wybieram sobie, która karta jest akurat aktywna? Jeżeli mam aktywną sieć "A" skąd/jak
    się dowiem, że ktoś do mnie dzwoni na sieć "B"?

  • 5. Data: 2013-10-19 15:21:03
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    To najważniejsze, że jest OK :) Jestem "on-line" na 2 kartach sim
    jednocześnie czy wybieram sobie, która karta jest akurat aktywna? Jeżeli mam
    aktywną sieć "A" skąd/jak się dowiem, że ktoś do mnie dzwoni na sieć "B"?

    tak naraz odbierasz z dwóch sieci, info pokazuje się na ekranie przy
    połączeniu (jaka sieć dzowni)...
    wyboru z której karty chcesz dzwonić dokonujesz przyciskiem z boku telefonu
    (przełącza się z jednej na drugą)...

    tylko ja mam heya i plusa, nie mam pojęcia jak zachowa się przy dwóch
    kartach tego samego operatora...