  • 1. Data: 2009-06-01 20:55:22
    Temat: Samsung LE32B653
    Od: "qaaq" <q...@g...pl>

    witam, mam takie pytania, może ktoś sie na tym tu zna
    1. czym się różni Samsung LE32B653 od np. LE32B650 czy też 650,652. Za nic
    nie mogę na stronach samsunga znaleźć
    2. Czy te modele mają Wi-Fi, bo tu z kolei są sprzeczne informacje
    3. i przede wszystkim, czy w cenie np. do 3000 pln można kupić coś lepszego?

    Dzięki z góry za wszelkie odpowiedzi