    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Samsung S9 i Messenger - brak powiadomień.
    Date: Sun, 30 Apr 2023 14:42:08 +0200

    S9 nie brandowany, Android 10.

    Korzystam z Messengera do komunikacji "multimedialnej", czyli z
    przesyłaniem fotografii.

    W kompie na Facebook zapisałem się do jednej z grup historycznych.
    W telefonie zacząłem dostawać powiadomienia Messengera o nowych
    informacjach z tejże grupy.
    Wcześniej na FB nie wchodziłem ani z niego nie korzystałem.

    Wyłączyłem powiadomienia w telefonie, wydawało mi się, że tylko z grupy
    historycznej. Niestety, przestały też działać powiadomienia z normalnego
    Messengera.

    W ustawieniach Messengera wyłączyłem powiadomienia po czy je przywróciłem.
    Nadal nie mam powiadomień na ekranie wygaszacza (ani ikonki, ani dźwięku,
    ani mrugającej diody).
    Przy otwartym telefonie (jak coś innego robię), pojawia mi się tylko ikonka
    Messengera, brak dźwięku i brak migającej diody.

    Co można zrobić, aby przywrócić dźwięk po oraz mrugającą diodę?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam