  • 1. Data: 2009-06-11 19:57:23
    Temat: Sanyo Eneloop AAA
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Pewnie nikt i tak nie czyta instrukcji do akumulatorków, ale w polskim
    tłumaczeniu znalazłem niezłe kwiatki. Pełny cytat, pisownia oryginalna:

    "baterie eneloop potrzebują licujący NiMH akumulator do ponownego
    ładowania. Akumulator/ładowarka do SANYO jest polecona. Mozna ladowac do
    1000 razy."

    Do tej pory myślałem, że tylko Chińczycy wymyślają takie tłumaczenia.
    Jak widać Japończycy też potrafią. :)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 2. Data: 2009-06-11 21:39:11
    Temat: Re: Sanyo Eneloop AAA
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Adam Dybkowski wrote:
    > "baterie eneloop potrzebują licujący NiMH akumulator do ponownego
    > ładowania. Akumulator/ładowarka do SANYO jest polecona. Mozna ladowac do
    > 1000 razy."

    Dobre. :) Jestes pewien, ze nie trafiles na podrobki?

    k,

  • 3. Data: 2009-06-12 08:20:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Jun 2009 23:39:11 +0200, KILu wrote:

    >Dobre. :) Jestes pewien, ze nie trafiles na podrobki?

    A tak swoja droga - z czego oni korzystaja ?

    musi byc to cos popularnego, bo coraz tego wiecej, ale przeciez ktos
    by sie wstydzil takiego produktu :-)

    translate.google.com ?

    Nawet ladnie sobie poradzil:
    eneloop batteries need to compatible NiMH rechargeable battery.
    Battery / Charger for SANYO is Post. Can be charged up to 1000 times.

    :-)
    J.

  • 4. Data: 2009-06-12 18:20:17
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    KILu pisze:

    > Dobre. :) Jestes pewien, ze nie trafiles na podrobki?

    Mam nadzieję, że nie. Po czym poznać?
    Nie kupowałem na jarmarku po 2 zł/szt.

    BTW: Wersja angielska instrukcji jest całkiem zrozumiała i chyba bez błędów.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/