  • 1. Data: 2010-05-15 07:02:16
    Temat: Sezon sie skonczyl, czy jeszcze nie zaczal?
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    I gdzie te kurwa globalne ocieplenie :(

    --
    Hinek
    F650 K750 i inne..

  • 2. Data: 2010-05-15 09:21:37
    Temat: Re: Sezon sie skonczyl, czy jeszcze nie zaczal?
    Od: neuro <n...@g...com>

    On 15 Maj, 09:02, "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote:
    > I gdzie te kurwa globalne ocieplenie :(

    W Brukseli ;]

    p.

  • 3. Data: 2010-05-15 09:30:38
    Od: n...@s...com

    On Sat, 15 May 2010 02:21:37 -0700 (PDT), neuro <n...@g...com>
    wrote:

    > W Brukseli ;]

    No nie wiem. Paradoksalnie globalne ocieplenie (gdy nadejdzie)
    spowoduje obnizenie temperatur w europie (zwlaszcza fajoklokow
    przymrozi) :)

    pozdr
    newrom
    Ps. w Kraku cieplo i wzglednie sucho, niewiem czemu marudzicie :P
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2010-05-17 06:23:55
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    W dniu 2010-05-15 11:30, n...@s...com pisze:

> [...]
    >
    > pozdr
    > newrom
    > Ps. w Kraku cieplo i wzglednie sucho, niewiem czemu marudzicie :P
    Było ciepło i sucho jeden dzień- zdążyłem zrobić przegląd moto :) teraz
    pora deszczowa

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 5. Data: 2010-05-17 07:05:36
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** newrom
    Ps. w Kraku cieplo i wzglednie sucho, niewiem czemu marudzicie :P

    Nadal wzglednie???

    Tytus z fabryki

  • 6. Data: 2010-05-17 07:35:40
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Siemka
    >
    > *** newrom
    > Ps. w Kraku cieplo i wzglednie sucho, niewiem czemu marudzicie :P
    >
    > Nadal wzglednie???

    W Gliwicach i okolicach to jakaś masakra, wieje leje, 5 stopni rano było
    bryyy

  • 7. Data: 2010-05-17 14:29:17
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości grup
    > I gdzie te kurwa globalne ocieplenie :(

    Jak to ocieplenie? Zapłaciliśmy miliardy za CO2 i ocieplenie się skończyło.
    Urzędnicy nas uratowali i czas na wręczanie nagród "zasłużony dla klimatu".

  • 8. Data: 2010-05-20 11:15:47
    Od: n...@s...com

    On Mon, 17 May 2010 09:05:36 +0200, "Tytus z fabryki"
    <t...@g...pl> wrote:

    >Siemka

    czesc

    >Nadal wzglednie???

    Jasne, niewielkie podtopienia. Za kilka lat bedzie gorzej.
    A mediom nima co wierzyc, pare lat temu jak podtopilo ze dwie wsie w
    Rumunii to rodzice do mnie dzwonili ze CALA RUMUNIA pod woda bo tak
    bylo w tv i czy bede mial jak wrocic do domu. Teraz jest dosc
    podobnie. Chociaz jesli znow zacznie ostro padac to bycmoze w koncu
    skorzystam z zalet wysoko umieszczonego wlotu powietrza w rd07 ;)

    pozdr
    newrom