  • 1. Data: 2007-02-09 15:51:36
    Temat: Sieć szkieletowa Netii
    Od: rUMBURAK <R...@U...AK>

    Temat na czasie w związku z usługami w ramach BSA. Ma ktoś może
    linka do mapki. Czytałem że wdrożyli na paru odcinkach DWDM dzięki
    Siemensowi.

    --
    Rumbur

  • 2. Data: 2007-02-09 16:00:50
    Temat: Re: Sieć szkieletowa Netii
    Od: Wojciech Wielogorski <r...@e...pl>

    rUMBURAK napisał(a):
    > Temat na czasie w związku z usługami w ramach BSA. Ma ktoś może
    > linka do mapki. Czytałem że wdrożyli na paru odcinkach DWDM dzięki
    > Siemensowi.
    nie, nie, wdrozyli dzieki pieniadzom inwestorow. dzieki netii zarobil
    natomiast Siemens :)

    pzdr
    ww

  • 3. Data: 2007-02-10 19:57:19
    Od: " dragonite " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    rUMBURAK <R...@U...AK> napisał(a):

    > Temat na czasie w związku z usługami w ramach BSA. Ma ktoś może
    > linka do mapki. Czytałem że wdrożyli na paru odcinkach DWDM dzięki
> [...]

    Musisz ściągnąć prezentację w pdf ze strony netii. I na jednej ze stron jest
    dokładna mapka sieci światłowodowej Netii. Link:
    http://inwestor.netia.pl/o_netii,prezentacje.html

  • 4. Data: 2007-02-10 20:37:51
    Od: rUMBURAK <R...@U...AK>

    dragonite napisał(a):

    > Musisz ściągnąć prezentację w pdf ze strony netii. I na jednej ze stron jest
    > dokładna mapka sieci światłowodowej Netii. Link:
    > http://inwestor.netia.pl/o_netii,prezentacje.html

    Wielkie dzięki za linka

    RumBUR

  • 5. Data: 2007-02-11 09:11:50
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    dragonite napisał(a):

    > Musisz ściągnąć prezentację w pdf ze strony netii. I na jednej ze stron jest
    > dokładna mapka sieci światłowodowej Netii. Link:
    > http://inwestor.netia.pl/o_netii,prezentacje.html

    Wg mapy w netia ma do Czestochowy siwiatelko, wszystko sie zgadza z tym
    ze to jest swiatelko TKT :]. Nawet ich szafa stoi w budynku TKT.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 6. Data: 2007-02-12 09:02:56
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Mariusz 'Lesio' Leśnikowski" <3...@p...FyMy> wrote in message
    > Wg mapy w netia ma do Czestochowy siwiatelko, wszystko sie zgadza z tym ze
    > to jest swiatelko TKT :]. Nawet ich szafa stoi w budynku TKT.

    To ja dobrze widze ze Netia ma w Rzeszowie swoje kabelki ? Czyli jak wezne
    Net24 przez BSA to punkt styku z tpsa <> netia bedzie w Rzeszowie ?

    Daniel

  • 7. Data: 2007-02-12 09:08:18
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał w wiadomości
    > "Mariusz 'Lesio' Leśnikowski" <3...@p...FyMy> wrote in message
    >
    > To ja dobrze widze ze Netia ma w Rzeszowie swoje kabelki ? Czyli jak wezne
    > Net24 przez BSA to punkt styku z tpsa <> netia bedzie w Rzeszowie ?

    A skad my mamy to wiedziec?
    Poza tym co to za roznica dla ciebie ? :)