  • 1. Data: 2009-12-29 22:30:19
    Temat: Sigma DP1s
    Od: kuba <k...@y...com>

    Kupilem sobie Sigme dp1s, i zastanawiam sie dlaczego "viewfinder" do
    niej jest taki drogi? Osiaga wrecz cene samego aparatu, a w kazdym
    razie niewiele mniej.
    StaM

  • 2. Data: 2009-12-29 23:17:51
    Temat: Re: Sigma DP1s
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 14:30:19 -0800, kuba napisał(a):

    > Kupilem sobie Sigme dp1s, i zastanawiam sie dlaczego "viewfinder" do
    > niej jest taki drogi? Osiaga wrecz cene samego aparatu, a w kazdym razie
    > niewiele mniej.

    Mniej-więcej 1/4 ceny (wizjerek kosztuje ok. 300 zł).
    Sigma w przypadku serii DP zastosowała prosty myk: użytkownik zabuli za
    akcesoria jak za zboże (ja sam np. szukam taniego zamiennika akumulatora
    -- a tych raczej brak...)

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-12-29 23:24:36
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 30 Gru, 00:17, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Mniej-więcej 1/4 ceny (wizjerek kosztuje ok. 300 zł).

    > :) Olgierd ||http://olgierd.bblog.pl

    Na ebay.de Sucher Sigma VF 11 kosztuja 160.00 EURO, a za aparat Sigma
    dp1s dalem 225,00 EURO z przesylka.
    Te 160 zadja za kawalek szkielka w plastiku.
    SzaM

  • 4. Data: 2009-12-29 23:31:20
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 30 Gru, 00:17, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    >(ja sam np. szukam taniego zamiennika akumulatora
    > -- a tych raczej brak...)

    > :) Olgierd ||http://olgierd.bblog.pl
    Moze sie orientujesz czy bedzie pasowal Ricoh GV-2 do tej Sigmy?

    Pozdrawiam...

  • 5. Data: 2009-12-29 23:39:34
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    kuba pisze:

    > Na ebay.de Sucher Sigma VF 11 kosztuja 160.00 EURO, a za aparat Sigma
    > dp1s dalem 225,00 EURO z przesylka.
    > Te 160 zadja za kawalek szkielka w plastiku.

    Te same pamięci do serwera, z logo HP są 5 razy droższe od zwykłych.
    Korzystamy z monopolu, jak wpadłeś to płać.

    wer

  • 6. Data: 2009-12-30 09:34:57
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 15:31:20 -0800, kuba napisał(a):

    > Moze sie orientujesz czy bedzie pasowal Ricoh GV-2 do tej Sigmy?

    Nie mam bladego pojęcia.
    A aparacik faktycznie przyjemnie potaniał ostatnio. U nas pojawiły się
    poniżej tysiąca -- tom się skusił (acz faktycznie mam tę bez "s").

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2009-12-30 10:59:38
    Od: "Paweł Szwajkowski" <s...@N...gazeta.pl>

    kuba <k...@y...com> napisał(a):

    > Na ebay.de Sucher Sigma VF 11 kosztuja 160.00 EURO, a za aparat Sigma
    > dp1s dalem 225,00 EURO z przesylka.
    > Te 160 zadja za kawalek szkielka w plastiku.
    > SzaM

    A na ebay.de sa jeszcze jakies uniwersalne za 65 EURO
    http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=30
    0380751768

    Tak samo widze ze na eday.de pod aukcjami nr 220495517005, 300381688859 sa
    zamienniki akumulatorow za niecale 10euro

    Paweł Szwajkowski

  • 8. Data: 2009-12-30 13:53:19
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 30 Gru, 11:59, "Paweł Szwajkowski" <s...@N...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    > Tak samo widze ze na eday.de pod aukcjami nr 220495517005, 300381688859 sa
    > zamienniki akumulatorow za niecale 10euro

    Dziekuje i dosiego;-) StaM

  • 9. Data: 2009-12-31 01:18:18
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > ja sam np. szukam taniego zamiennika akumulatora

    Z tego co się orientuję to bp-31 do sigmy DP 1 to jest to samo co
    SLB-1237 do Samsungów a ten można kupić za ~20 zł np. tutaj

    http://batimex.pl/towar.php?idtowaru=1795

  • 10. Data: 2009-12-31 08:59:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 17:18:18 -0800, mg napisał(a):

    > Z tego co się orientuję to bp-31 do sigmy DP 1 to jest to samo co
    > SLB-1237 do Samsungów a ten można kupić za ~20 zł np. tutaj
    >
    > http://batimex.pl/towar.php?idtowaru=1795

    Faktycznie wygląda podobnie, coś jest na Allegro -- poorientuję się.
    Dzięki!

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl