    From: X <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Simplus najlepszy?? Obiektywnie?
    Date: Fri, 27 Feb 2009 20:19:50 +0100

    Moim zdaniem Simplus powinien lepiej reklamować swoje plusy: Cóż, 1.
    miejsce Plusa pod wzgledem klientów w Polsce mnie nie dziwi. Taki
    Simplus w zestawieniu multimedialności prepaidów z pakieciarstwem,
    internetem i innymi rozrywkami wygrywa ze wszystkimi konkurentami na
    rynku. Tyle że moim zdaniem Polkomtel słabo to reklamuje. Chyba lepiej
    masom pokazać kabaret niż wypunktować to co Simplus daje najlepszego.
    Moje plusy Simplusa: 1. tanie pakiety internetowe 20MB za 5zł i 50MB za
    10zł miesiecznie z taryfikacją co 1 bajt a nie jak konkurencja (drożej
    za mniejsze pakiety i taryfikacją co 50 lub 100kB) 2. 5 osób po 5gr/min.
    w stacjonarkach i w sieci. 3. darmowe konto pocztowe simplusnet.pl z
    darmowym powiadamianiem na komórkę o nowych mailach 4. darmowy portal
    wap.plus.pl (informacje, rozrywka itp.)z darmowym ściąganiem GGPlus na
    telefon i Drogowskażnika... (przez 7 dni oba darmowe w użytkowaniu) 5.
    darmowa TV Biznes na żywo w Simplusie:) z portalu wap.plus.pl 6.
    5gr/min.na wybrany nr stacjonany oznacza mozliwość połączeń głosowych po
    max.20-25 groszy/min. na wszystkie numery stacjonarne w Europie !!!
    Trzeba kupić kredyt za 5EUR i rozmowy VOIP przez nr dostępowy ustawiony
    na 30dni po 5gr/min. są taryfikowane z mo-call.com po 2,1 centa za
    minutę:) 7. Ładny zasięg 3G i 3,5G:) Niech to zacznie reklamować Simplus
    bo pokazując przestraszone chore na Simplusa dzieci, odstrasza a nie
    zachęca.... A propos tego że Orange ma 20gr/min.to dobrze, nie neguję
    ale skoro w mo-call mam podobnie a niewiele drożej na stacjoanki na
    całym świecie to nie zrezygnuję dla Orange z Simplusa:)