  • 1. Data: 2022-09-19 10:02:31
    Temat: Skad podrecznik Andka?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Awansuję z Andka 3.*.* na 12 i jestem załamany współczesnymi tendencjami, do zwykłego
    zadzwonienia potrzebna jest "aplikacja Phone"
    a do sms-owania "aplikacja Messages", bardzo trudno zrobić proste niegdyś rzeczy, np.
    telefon nie widzi wprost kontaktów zapisanych
    na SIM itp. itd.
    Instrukcja do Xperia jest beznadziejna, ponad sto stron bełkotu o niczym.
    Jest gdzieś dostępny jakiś w miarę uniwersalny podręcznik do Andka 12 lub choćby 11
    (wersja angielskojęzyczna User handbook / manual
    byłaby nawet lepsza)?

  • 2. Data: 2022-09-19 20:13:01
    Temat: Re: Skad podrecznik Andka?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Sep 2022 10:02:31 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Awansuję z Andka 3.*.* na 12 i jestem załamany współczesnymi tendencjami, do
    zwykłego zadzwonienia potrzebna jest "aplikacja Phone"
    > a do sms-owania "aplikacja Messages",

    A jestes pewien, ze dawniej nie bylo, tylko nie widziałes?

    A Messages ... sie rozbudowuje, to juz nie tylko sms.

    J.

  • 3. Data: 2022-09-21 21:05:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie jestem pewien, ale dawniej jak klikałem ikonę słuchawki to pojawiała mi się
    klawiatura i można było dzwonić, a obecnie pojawia
    mi się jakaś książka telefoniczna a klawiaturę trzeba znaleźć w pierdylionie innych
    opcji.
    Bo jakaś marketingowa q.. wymyśliła, że telefon nie jest do telefonowania.
    Dla odmiany w książce telefonicznej od razu pojawia się mapa z dojazdem, jeżeli
    wpisując dane kontaktowe dodałem jak ten jełop ulicę
    kolegi.
    Ale o tym, żeby klawisze z literkami i cyferkami na klawiaturze ekranowej były
    większe nikt nie pomyślał, widocznie dodanie takiej
    opcji się nie opłaca.
    Jak ci tłuści Amerykanie swoimi grubymi jak nuggetsy paluchami cokolwiek wpisują???

    Masz patent co zrobić, żeby Andek 12 w telefonie widział kontakty zapisane innym
    fonem na SIM?

    -----

  • 4. Data: 2022-09-22 00:20:00
    Od: ii <i...@o...invalid>

    ?s ?o?o?u?s ?lp du ,???q?? ?uzo? ??u??uo?zp op ??????ld? z????z?d

    (trzeba obrócić ekran do góry nogami)