  • 1. Data: 2022-09-15 21:32:00
    Temat: virgin: nie wysyla mms-ow i nie odbiera
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    tel: Huawei mate 10 pro , siec: virgin,

    APN: resetowane wielokrotnie
    na kod 9999: virgin podsyla plik konfiguracyjny dla internetu i mms-ow,
    instalowane wielokrotnie
    przesyl danych: wlaczony

    problem: tel. nie wysyla mms-ow i nie odbiera.

    Jakies pomysly na reperacje...?

  • 2. Data: 2022-09-15 22:34:31
    Temat: Re: virgin: nie wysyla mms-ow i nie odbiera
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 15 Sep 2022 21:32:00 +0200, w
    <63237dbb$0$6200$65785112@news.neostrada.pl>, "1634Racine" <m...@...cbqebml>
    napisał(-a):

> [...]
    > instalowane wielokrotnie
    > przesyl danych: wlaczony
    >
    > problem: tel. nie wysyla mms-ow i nie odbiera.

    Miałem i do końca dobrze nie rozwiązałem. Raz działało, raz nie.
    Chyba działało lepiej, gdy byłem odpięty od Wifi.

  • 3. Data: 2022-09-15 23:05:20
    Temat: Re: prawiczka: nie wysyła i nie odbiera mms'ów
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    1634Racine wrote:
    > ... m.te 10 p.o

    Nabył byś cHujaWal M.te 20 P.o, oczywiście od producenta a
    nie od paserów i innego eksport/import złodziejskiego łajna,
    wszystko by działało (jak było firmowo założone).

    --
    Personalidade Onisciente

    https://bit.do/kryminalisci-z-ukrainy <-- precz z kryminalną kliką!
    https://youtu.be/4Hyg3xnQGrA

    https://www.nawolyniu.pl/artykuly/nacjonalizm.htm <-- !

    http://bit.do/skurwysynom_pieklo <-- i nic innego!

    https://youtu.be/CJg-mxZrCuY <-- Historia lubi się powtarzać

    https://youtu.be/HIV0sr8e-EQ <-- Możecie sobie wsadzić w dupę!
    https://youtu.be/TaXChUXYAxk

    https://youtu.be/KfcpUzPYbNc?t=224 <-- Szubienica dla REZUNa!

    http://bit.do/nazi_bandera <-- REZUNom nie ma miejsca na ziemi!

    https://zmianynaziemi.pl/kategoria/banderowcy <-- konowalce, REZUNy

    https://youtu.be/YYzvOq2Fmco <-- Himalaje hipokryzji
    https://youtu.be/y9fLsWL4Sgo

    http://www.ExposeTheReset.com <-- deep state (państwo w państwie) mafia

    https://youtu.be/p62cTYszOFg <-- Najparszywsze miejsce na świecie

    https://wsws.org/pl/articles/2022/03/25/roma-m25.htm
    l <-- Rezuny!

    https://youtube.com/watch?v=mS5OVRr5yl4&t=233s <-- Niewolnicy USrael'a

    https://youtu.be/6yPvfIPIG7M <-- Won z faszystowskiej euroQURWY

    https://youtu.be/F1Igbm4LwEA <-- banderowcy to hitlerowcy i vice versa

    https://bit.ly/3NX8GUV <-------- Rzeźnicy

    https://postimg.cc/cKh8Pq83 <--- Mordercy

    https://youtu.be/LaYDcO_tEV4 <-- Wydupceni na sucho

    https://youtu.be/LEFsYlpck6U <-- USrael pod obstrzałem

    https://youtu.be/2o-Ngr_x_HA <-- USraeleskie dezinformacje

    https://bit.do/ukrainski_mafionacizm <-- gangsterski kapitalizm!

    https://bit.do/ukrainskie-ludobojstwo-na-polakach <-- !!!

    ??

  • 4. Data: 2022-09-16 06:17:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Sep 2022 21:32:00 +0200, 1634Racine wrote:
> [...]
    > instalowane wielokrotnie
    > przesyl danych: wlaczony
    >
    > problem: tel. nie wysyla mms-ow i nie odbiera.

    -sprawdzic konfiguracje APN
    -zresetowac do ustawien fabrycznych,
    -zresetowac i ustawic APN recznie .

    A na razie ... zresetuj, zainstaluj tylko APN do MMS, sprawdz.

    J.

  • 5. Data: 2022-09-17 04:22:13
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    J.F w news:1beiw9we05nur$.1i5in3arrwvrf$.dlg@40tude.net
    > -sprawdzic konfiguracje APN
    > -zresetowac do ustawien fabrycznych,
    > -zresetowac i ustawic APN recznie .
    > A na razie ... zresetuj, zainstaluj tylko APN do MMS, sprawdz.
    > J.

    przeciez napisalem: resetowalem APN, instalowalem - ale instalowalem z pliku
    ktory podsyla mi virgin po wyslaniu do nich kodu)
    (btw: jest tez mozliwe calkowite wykasowanie APN, no ale wowczas nie
    otrzymam zwrotnie kodow, wiec: wykasowalem APNy -> zresetowalem tel -->
    zresetowalem APN --> zresetowalem tel --> poslalem kod dla otrzymania ich
    pliku konfig.-> zainstalowalem ich plik konfiguracyjny)

  • 6. Data: 2022-09-17 04:23:18
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Personalidade Onisciente w news:tg042g$18ms$1@gioia.aioe.org
    > Nabył byś cHujaWal M.te 20 P.o, oczywiście od producenta a
    > nie od paserów i innego eksport/import złodziejskiego łajna,
    > wszystko by działało (jak było firmowo założone).

    tylko, ze 10tka pro ma lepsza, pierwsza wersje optyki by leica, dla > 10
    tak "ulepszyli", ze szybko powrocili do pomyslu konstrukcyjnego optyki z
    wersji
    10. Nie pamietam, czy powrocili w 40, czy juz w 30, ale z pewnoscia 20tka
    miala te niby jeszcze lepsza optyke niz 10tka, a okazalo sie, ze trzeba
    wrocic do
    konstrukcji z 10tki.

  • 7. Data: 2022-09-17 07:41:34
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 15.09.2022 o 21:32, 1634Racine pisze:
> [...]
    > mms-ow, instalowane wielokrotnie
    > przesyl danych: wlaczony
    >
    > problem: tel. nie wysyla mms-ow i nie odbiera.

    Jeżeli to dwusimowiec to wcale nie musi być wina operatora ze MMSy nie
    chodzą.  To telefon wymaga ekstra konfiguracji.

  • 8. Data: 2022-09-17 08:26:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Sep 2022 07:41:34 +0200, trybun napisał(a):

    > Jeżeli to dwusimowiec to wcale nie musi być wina operatora ze MMSy nie
    > chodzą.  To telefon wymaga ekstra konfiguracji.

    Sam mam dwusimowca (Motorola) i kiedy się zdecydowałem płacić za net i
    mms wyszedł klops, bo nie chciało nic działać. Dostałem taką radę dot.
    konfiguracji od virgin:
    "Internet:
    Naciśnij MENU i wybierz USTAWIENIA
    W zakładce SIECI ZWYKŁE I BEZPRZEWODOWE wybieramy WIĘCEJ, a następnie
    wchodzimy w SIECI KOMÓRKOWE
    Zaznaczamy pole TRANSM.DANYCH W SIECI KOM. i wchodzimy w PUNKTY
    DOSTĘPOWE
    Wybieramy MENU
    W polu APN wpisujemy virgin-internet
    W polu HASŁO nic nie wpisujemy
    Jako TYP UWIERZYTELNIANIA wybieramy PAP LUB CHAP
    Naciskamy MENU i ZAPISZ
    Na liście APN postaw kropkę przy profilu Internet

    MMS:
    Naciśnij MENU i wybierz USTAWIENIA
    W zakładce SIECI ZWYKŁE I BEZPRZEWODOWE wybieramy WIĘCEJ, a następnie
    wchodzimy w SIECI KOMÓRKOWE
    Zaznaczamy pole WŁĄCZ PRZESYŁ DANYCH i wchodzimy w NAZWY PUNKTÓW DOSTEPU
    Wybieramy MENU
    W pole APN wpisujemy virgin-mms
    W pole NAZWA UŻYTKOWNIKA nic nie wpisujemy
    W polu HASŁO nic nie wpisujemy
    W pole MMSC wpisujemy http://mms.virginpol.jsc
    Adres serwera proxy: wap.virginpol.jsc
    W pole PORT MMS wpisz 8080
    Jako TYP UWIERZYTELNIANIA wybierz PAP lub CHAP
    Jako TYP APN wpisz mms
    Naciśnij MENU i ZAPISZ:

    Zrobiłem tak i skutek żaden. Stosowałem też konfiguracje przysłane porze
    operatora, też nie działało. Ale po wielu próbach dotarłem do ustawienia
    w którym wybiera się kartę sim do obsługi netu. Myslałem że skoro mam
    jedną to wybór będzie automatyczny i tam nie zaglądałem. Ale się okazało
    że mimo tego że jedna, to trzeba ją wybrać :) No i zadziałało.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2022-09-17 11:01:43
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 15.09.2022 o 21:32, 1634Racine pisze:
    > problem: tel. nie wysyla mms-ow i nie odbiera.

    kiedys virgin wysyłał błędną konfigurację, dopiero znaleziona na jakims forum
    działała
    poprawnie, ale było to z 3 lata temu, nie wiem czy poprawili

  • 10. Data: 2022-09-17 12:35:00
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2022-09-15 o 21:32, 1634Racine pisze:
> [...]
    > instalowane wielokrotnie
    > przesyl danych: wlaczony
    >
    > problem: tel. nie wysyla mms-ow i nie odbiera.

    Virgin przeszedł na MMS-y Playa. Nie podaję ustawień bo nie jestem pewny
    czy mam do końca dobrze, ale ściągnijcie poradnik manualny i sprawdźcie.