    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Skad podrecznik Andka?
    Date: Wed, 21 Sep 2022 21:05:48 +0200

    Nie jestem pewien, ale dawniej jak klikałem ikonę słuchawki to pojawiała mi się
    klawiatura i można było dzwonić, a obecnie pojawia
    mi się jakaś książka telefoniczna a klawiaturę trzeba znaleźć w pierdylionie innych
    opcji.
    Bo jakaś marketingowa q.. wymyśliła, że telefon nie jest do telefonowania.
    Dla odmiany w książce telefonicznej od razu pojawia się mapa z dojazdem, jeżeli
    wpisując dane kontaktowe dodałem jak ten jełop ulicę
    kolegi.
    Ale o tym, żeby klawisze z literkami i cyferkami na klawiaturze ekranowej były
    większe nikt nie pomyślał, widocznie dodanie takiej
    opcji się nie opłaca.
    Jak ci tłuści Amerykanie swoimi grubymi jak nuggetsy paluchami cokolwiek wpisują???

    Masz patent co zrobić, żeby Andek 12 w telefonie widział kontakty zapisane innym
    fonem na SIM?

    -----