  • 1. Data: 2011-09-21 13:03:26
    Temat: Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    Krrrrrrrrwwwwww

    Dzien Dobry

    Niech mi ktos wytlumaczy po cholere w tym zasranym kawalesraki nie
    zamontowali wskaznika poziomu paliwa????!!!!!
    Jak mi jeszcze raz ta padaka zdechnie na PP to ja zostawie na srodku
    skrzyzowania i niech gnije.
    Nosszzz rwwal nac! Co za @&#^& w tym Kawasaki siedza.

    Da sie zamontowac samemu taki wskaznik? Robil to ktos?

    Wyswietlacz biegow to pikus, jak sobie radzicie z brakiem takiej
    kontrolki?

    pozdrawiam
    Bartek
    ZX9R _bez_wskaznika_poziomu_PALIWA

  • 2. Data: 2011-09-21 13:13:30
    Temat: Re: Skad ta niechec do montowania poziomu paliwa??!!
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-21, Bartek Kacprzak <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > zamontowali wskaznika poziomu paliwa????!!!!!
    > Jak mi jeszcze raz ta padaka zdechnie na PP to ja zostawie na srodku

    Nie wiem, u mnie jest.

    > Wyswietlacz biegow to pikus, jak sobie radzicie z brakiem takiej
    > kontrolki?

    To masz jakies wybrakowane KHI, nawet ZX11 ma DWIE superjasne jebitnie
    czerwone kontrolki ktore migaja zmuszajac do zjazdu na najblizsza
    stacje.

    PS. Obok lewej nogi masz cos zwanego kranikiem i ma czy pozycje ON, RES,
    OFF. Jezdzisz na ON, zdycha, wrzucasz RES i szukasz stacji.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-09-21 13:24:29
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Bartek Kacprzak napisał(a):
    > Krrrrrrrrwwwwww

    [...]

    Czy tylko ja mam wrazenie ze juz nie robia motocyklistow? Tylko emo-homo
    jakies?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2011-09-21 13:30:13
    Od: "Marcin \"bydle\" Szwarc" <x...@s...o2.pl>

    "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> wrote in message

    > Czy tylko ja mam wrazenie ze juz nie robia motocyklistow? Tylko emo-homo
    > jakies?

    A to nie jest tak, ze kiedys sie sami robili ale teraz juz im sie nie chce?

    bydle

  • 5. Data: 2011-09-21 13:32:30
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 21 Wrz, 15:13, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Nie wiem, u mnie jest.
    U mnie nie.

    > To masz jakies wybrakowane KHI, nawet ZX11 ma DWIE superjasne jebitnie
    > czerwone kontrolki ktore migaja zmuszajac do zjazdu na najblizsza
    > stacje.
    Ale ZX9 nie ma!
    > PS. Obok lewej nogi masz cos zwanego kranikiem i ma czy pozycje ON, RES,
    > OFF. Jezdzisz na ON, zdycha, wrzucasz RES i szukasz stacji.
    Ha ha ha ha
    Tylko ten zasrany motong nie daje czasu na zmiane kranika.
    Po prostu gasnie, W trakcie jazdy da sie to zrobic bo traci moc i nie
    przyspiesza, ale na postoju nie daje sygnalu.
    Cyk i juz.

    Bartek

  • 6. Data: 2011-09-21 13:34:37
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-09-21 15:03, Bartek Kacprzak pisze:

    > Nosszzz rwwal nac! Co za @&#^& w tym Kawasaki siedza.
    >
    > Da sie zamontowac samemu taki wskaznik? Robil to ktos?
    >
    > Wyswietlacz biegow to pikus, jak sobie radzicie z brakiem takiej
    > kontrolki?

    U jamahi jak nie ma wskaznika poziomu to oprocz kontrolki rezerwy
    przelacza sie na przeliczanie km od zapalenia sie rezerwy i wtedy sie
    zastanawiasz na ile wystarczy jeszcze... :)

    Mi braklo po 58 km oczywiscie 1 km przed stacja :)

    Norbi
    BLACK XX'03 - tu jest wskaznik

  • 7. Data: 2011-09-21 13:36:29
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 21 Wrz, 15:24, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > [...]
    >
    > Czy tylko ja mam wrazenie ze juz nie robia motocyklistow? Tylko emo-homo
    > jakies?

    Acha, ja Ciebie tez ;)

    A btw da sie zamontowac wskaznik?

    pozdrawiam
    Bartek

  • 8. Data: 2011-09-21 13:39:26
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Bartek Kacprzak pisze:

    > Acha, ja Ciebie tez ;)
    >
    > A btw da sie zamontowac wskaznik?

    ja mam :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2011-09-21 13:46:41
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 21 Wrz, 15:32, Bartek Kacprzak <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > Po prostu gasnie, W trakcie jazdy da sie to zrobic bo traci moc i nie
    > przyspiesza, ale na postoju nie daje sygnalu.

    zamień na rower - motocykl najwyraźniej Cię przerasta

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 10. Data: 2011-09-21 13:47:23