    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Subject: Skasowany SMS
    Date: Sat, 5 Sep 2020 12:35:26 +0200

    Czytałem, że można odzyskać skasowane SMS'y.
    Tylko jak czytam opis, to tylko wybrane modele. Np. FonePaw Android Data
    Recovery3.7.0 nie ma tam mojego Samsung A40.

    Jak to się odzyskuje? Podłączając tel. do komputera, czy trzeba wszystko
    zrzucić do komputera i dopiero tam odzyskiwać?

    Ktoś coś doradzi z praktyki?

    Robert