  • 41. Data: 2009-12-07 18:47:01
    Temat: Re: Skutek wprowadzenie przez TPSA blokady
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 07 Dec 2009 09:10:20 +0100, Konrad Bechler wrote:
    > Nie ma. Za to na porcie tcp/587 nie powinien przyjmować połączeń do SMTP
    > od innych serwerów, a udostępniać submission dla klientów. A wydaje mi
    > się, że spora część serwerów na wspomnianym tcp/587 ma 'zwykłe' SMTP
    > (czyli tą samą usługę, co na tcp/25).

    Ale jesli na 587 nie wisi open relay, to wlasciwie jest to problem tylko
    userow takiego admina, co lyka wszystko na 587 jak mlody pelikan :-)

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 42. Data: 2009-12-08 21:22:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 03 Dec 2009 18:55:08 +0100, Grzegorz Janoszka wrote:
    >Czy ktoś mógłby podać jakieś ciekawe statystyki dotyczące ilości spamu?
    >Kończy się już trzeci dzień blokady, więc może to być już widoczne. TPSA

    trzeci dzien ? Mnie dopiero dzis wylaczyli .. a moze to tylko awaria.

    I cos mi sie wydaje ze gdyby onet nie ostrzegl, to bym nie wiedzial ze
    cos takiego moze mnie spotkac.

    >była chyba w pierwszej dziesiątce spamujących firm świata, jestem
    >ciekaw, czy blokada tcp/25 w jednym z większych ISP tej części Europy
    >dała jakiś widoczny wpływ na ilość spamu. Najlepiej zapodajcie linka do
    >jakiegoś wykresu.

    Ja tam nie wiem, ale pare lat temu przyszedl taki dzien gdy spam
    znikl. Dzien wczesniej bylo trzesienie ziemii w Azji.

    Mam tez konto na niemieckim serwerze, statystyk nie robilem, ale na
    oko to od paru dni tak samo.

    J.

  • 43. Data: 2009-12-11 16:24:34
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 04.12.2009 00:40 użytkownik Wojciech Puchar napisał :

    > Obraziłeś właśnie moich 2 znajomych. Tzn. conajmniej tylu, bo narazie tylu
    > wiem że już zdjęło. Ale nie martw się tylko na jakiś czas do końca trwania
    > umowy z TP, potem rezygnują

    Znaczy przenoszą te swoje MTA z neo na co innego?

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

  • 44. Data: 2009-12-12 13:14:39
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Znaczy przenoszą te swoje MTA z neo na co innego?

    Przenoszą całość na co innego :)

  • 45. Data: 2009-12-12 13:50:26
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 12.12.2009 14:14 użytkownik Wojciech Puchar napisał :

    > Przenoszą całość na co innego :)

    I na czym teraz będą mieć MTA? Na osiedlowym LANie czy innej kablówce?

  • 46. Data: 2009-12-13 08:45:40
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > I na czym teraz będą mieć MTA? Na osiedlowym LANie czy innej kablówce?
    a co cie to obchodzi jakiego operatora wybrali?

  • 47. Data: 2009-12-15 12:34:37
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 7 Dec 2009 08:03:04 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):
> [...]

    Iiitam, ja pamiętam książkę/artykuł (nie pamiętam dokładnie) z lat 90. gdzie
    był przykład serwera WWW dostępnego na łączu dial-up - z zaleceniem żeby
    informować że "serwer reksio jest czynny od...do" :)

    > Tak dla MX, out jak najbardziej, ale nie za tęgi w pasmo :) We wszystkich
    > możliwych rblach i ze wsparciem na błękitnej, a za kilka zł więcej masz
    > normalną dsl bez ww wad (np poza rbl, ale już ładnie wysychają).

    Polimeryzowałbym z tymi kilkoma zł więcej ;) Jak ostatnio rozważaliśmy
    przejście z multimo na internetDSL, to wyszło na to że za identyczne łącze
    należy się jakieś 3 razy więcej :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944