    From: Matson_Klakson <Matson_Klakson@_NOSPAM_wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Skuter :)
    Date: Sun, 29 Jun 2014 11:35:47 +0000 (UTC)

    Cześć Wszystkim. Mam 13 lat i 176 cm wzrostu i ważę 64 kg. Zamierzam sobie
    kupić skuter Romet 717 2t lub 4t. Niewiem czym się różni 2t od 4t więc
    byłbym wdzięczny jeżeli byście mi to jakoś wyjaśnili. Czy na takim
    skuterze wygodnie się jezdzi w 2 osoby? Jakie są wady i zalety? Może
    poradzilibyście mi jakiś inny skuter. Do wydania mam 3 tysiące.
    Z góry Dziękuję Wszystkim i sorry że piszę na forum ścigacz.pl gdzie o
    skuterach raczej się nie rozmawia. :)