  • 41. Data: 2016-07-06 22:53:37
    Temat: Re: Smatfon jako nawigacja w samochodzie
    Od: <4...@8...225338.invalid> (Tom N)

    Irokez w
    <news:577d6d82$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>:

    > To może akurat te HTC tak mają.

    Hmmm, raczej bajkopisarze pokroju misi/\

    --
    'Tom N'

  • 42. Data: 2016-07-06 23:09:32
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2016-07-05 o 14:57, J.F. pisze:

    > Jest tez pare innych nawigacji off-line, nawet i darmowe.
    > Np Here, TomTom,

    Polecam TomTom, mam i używam.
    Zaletą jest to że możesz wgrać dowolną mapę np tylko Polskę jak nie
    wyjeżdżasz, a jak wyjeżdżasz z kraju możesz załadować kraj/kraje
    docelowe/przelotowe lub Europę (bodajże 6,4GB).
    Pojedziesz do USA to też mapkę wgrasz.
    Co prawda nie mając dostępu do internetu nie będziesz miał traffica live :(.

    --
    --- xyz

  • 43. Data: 2016-07-06 23:21:19
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 5 Jul 2016 21:54:53 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Automapa na windows w wersji 6.xxx. Dla oszczędnych jest wersja
    >na torrentach.

    Mylisz Windows Phone z Win Ce/Windows Mobile.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 44. Data: 2016-07-07 08:27:05
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 6 Jul 2016 17:00:54 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > - dystuje: obrzycko, kruppika,
    > - google zle zrozumiał: obrzycko krótka
    > - zamiast powiedziec: w obrzycku nie ma ulicy krtókiej, wybrał, ostroróg,
    > krótka i tam prowadzi.

    Ale to już zupełnie odływasz, bo do wszystkiego mieszasz rozpoznawanie mowy, które z
    nawigacją ma niewiele wspólnego.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 45. Data: 2016-07-07 08:28:53
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 6 Jul 2016 17:00:54 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > A moze bys czytał ze zrozumieniem?

    A może byś nauczył się obsługiwać nawigację ;)
    Jak dyktujesz i nie patrząc na to co potwierdzasz, to do kogo masz pretensje? Do
    rozponawania mowy, do nawigacji, czy do siebie?
    Nawi sama nie poprowadzi bez ostrzeżenia, nawet jeśłi rozponawanie mowy zawiedzie, to
    i tak TY potwierdzasz błędny adres.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 46. Data: 2016-07-07 09:23:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 6 Jul 2016 17:00:55 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > A jaka była alternatywa?

    Najbliższy zjazd i alternatywne drogi.
    NE kazał najbliższym zjazdem (1,5h), Google nie.

  • 47. Data: 2016-07-07 10:40:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xyz" napisał w wiadomości grup

    >Polecam TomTom, mam i używam.
    >Zaletą jest to że możesz wgrać dowolną mapę np tylko Polskę jak nie

    Inne ktore podawalem tez tak maja.

    >wyjeżdżasz, a jak wyjeżdżasz z kraju możesz załadować kraj/kraje
    >docelowe/przelotowe lub Europę (bodajże 6,4GB).

    A wtedy sie okazuje, ze nie masz 6.4GB wolnego, ani zadnych danych, z
    ktorymi sie chcesz pozegnac :-)

    J.

  • 48. Data: 2016-07-07 14:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Najbliższy zjazd i alternatywne drogi.
    > NE kazał najbliższym zjazdem (1,5h), Google nie.

    No to rzeczywiście kiepsko.
    Ja jezdzac z google musze powiedziec, ze praktycznie powielam czasy
    pokazywane przez gugla.
    Ale moze z NE byłoby lepiej? Wypróbuje.

  • 49. Data: 2016-07-07 14:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

> [...]
    > sama nie poprowadzi bez ostrzeżenia, nawet jeśłi rozponawanie mowy
    > zawiedzie, to i tak TY potwierdzasz błędny adres.

    Oczekiwałbym powiadomienia ze nie ma takiej ulicy a nie zmiany na pałe
    miejscowości.

  • 50. Data: 2016-07-07 14:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Ale to już zupełnie odływasz, bo do wszystkiego mieszasz rozpoznawanie
    > mowy, które z nawigacją ma niewiele wspólnego.

    Nie, nie mieszam.
    Załóżmy, ze chcesz jechac do Obrzycka, ale masz zły adres i mowisz ul.
    Krótka. Navi powinno powiedziec ze nie ma ulicy krotkiej, zamiast prowadzic
    do Ostroroga.

    Zobacz gdzie poprowadzi jak powiesz Połajewo...