  • 1. Data: 2016-03-15 09:44:09
    Temat: Sól zmiękczająca
    Od: robot <r...@o...pl>

    Dlaczego do zmywarki dodaję się sól zmiękczającą a do pralki nie?

  • 2. Data: 2016-03-15 09:51:15
    Temat: Re: Sól zmiękczająca
    Od: masti <g...@t...hell>

    robot wrote:

    > Dlaczego do zmywarki dodaję się sól zmiękczającą a do pralki nie?

    sól w zmywarce słuzy do regeneracji złoża a nie do zmiękczania

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-03-15 10:33:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    robot wrote:
    >sól w zmywarce słuzy do regeneracji złoża a nie do zmiękczania

    Wiele to pytania nie zmienia - dlaczego w zmywarce jest zmiekczacz
    jonowy, a w pralce nie ma, sypie sie zmiekczacze do proszku ?

    J.

  • 4. Data: 2016-03-15 10:38:12
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-03-15 o 09:51, masti pisze:

    > sól w zmywarce słuzy do regeneracji złoża a nie do zmiękczania

    Co to jest złoże?

  • 5. Data: 2016-03-15 10:53:27
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-03-15 o 10:38, robot pisze:

    > Co to jest złoże?

    Dobra, już sprawdziłem.
    W takim razie modyfikuję pytanie tak jak JF.
    Dlaczego w pralce nie ma systemu zmiękczania wody a w zmywarce jest?

  • 6. Data: 2016-03-15 16:05:46
    Od: 4...@g...com

    Na ubraniach nie widac zaciekow i bialego osadu.

  • 7. Data: 2016-03-15 20:00:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    http://calgon.pl/

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2016-03-15 20:19:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    >http://calgon.pl/

    I co - myslisz, ze dziela sie z producentami zyskami ?

    A do zmywarek sie nie nadaje czy co ?

    J.

  • 9. Data: 2016-03-15 21:15:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > I co - myslisz, ze dziela sie z producentami zyskami ?

    pralek? sądząc po tym jak się wspólnie reklamują to tak

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2016-03-15 21:50:51
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 marca 2016 21:18:51 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > pralek? sądząc po tym jak się wspólnie reklamują to tak

    Chyba raczej kosztami reklam. Zyski każdy ma swoje. Chociaż niewykluczone że to
    wszystko należy do tego samego właściciela.