  • 31. Data: 2017-06-28 20:23:54
    Temat: Re: Sonda lambda - nasadka z nacięciem na kabelek
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > To może ja sie dopytam -- dlaczego uważasz, że 22,5mm to to samo co 7/8",
    > skoro to jest 22,225mm -- pomyliłes się o całe 0,275mm

    Nie przedstawiałem dokładnych obliczeń o ile była nasadka przeznaczona do
    7/8" za duża do sondy lambda - oszacowałem to z grubsza "o te pół
    milimetra".

    Znowu niepotrzebnie starasz się robić smród tam gdzie go nie potrzeba? Po
    co ta dziecinniada? Szczekacie tu jak sfora kundli.

    > Ale zarówno 22mm jak i 7/8" musi mieć takową, więc YPB?
    > Twój klucz 22mm-7/8" jaka ma tolerancję? Skorzystaj z suwmiarki...

    Nie chce mi się - nie widzę potrzeby sprawdzać o ile była za duża.

    Z całą pewnością była o dużo więcej większa od nominalnego rozmiaru 22mm
    niż wynika to z luzów normalnie potrzebnych do dobrego funkcjonowania.

    No ale trudno się dziwić jeśli producent starał się pójść na skróty i
    jednym elementem obskoczyć dwie aplikacje.

    > Popatrz ilu masz wykładowców, a i tak nic do cię nie dociera, panie
    > inżynierze elektroniku z okolic Jackowa

    Popatrz lepiej na to, czemu mnie atakujesz personalnie od dłuższego już
    czasu...

    Popatrz na to, czemu jak papuga bezmyślnie powtórzyłeś za LordBluzgiem
    zarzut kłamstwa pod moim adresem i teraz ani Ty ani on nie umiecie ani tego
    zarzutu obronić ani przyznać się, że przesadziliście z chamskimi,
    bezpodstawnymi zarzutami i za swoje szczeniackie zachowanie przeprosić.

  • 32. Data: 2017-06-28 21:47:27
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > Nie chce mi się - nie widzę potrzeby sprawdzać o ile była za duża.

    Po raz kolejny piszesz to piszesz.

    > Popatrz lepiej na to, czemu mnie atakujesz personalnie od dłuższego już
    > czasu...

    LOL

    Pszemolu wolno wyzywać, ale interlokutorzy maja milczeć i brać te wyzwiska
    na klate...

    > Popatrz na to, czemu jak papuga bezmyślnie powtórzyłeś za LordBluzgiem
    > zarzut kłamstwa pod moim adresem

    Czyli nie kłamałeś pisząc, ze nie ma producenta, który robi nasadowe 7/8 i
    22mm -- tobie sie po prostu nie chciało "ja szukałem i nie
    widziałem"

    > i teraz nie stać mnie, żeby przeprosić.

    Publicznie.

    --
    'Tom N'

  • 33. Data: 2017-06-28 22:06:46
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > Po raz kolejny piszesz to piszesz.

    W szkole specjalnej podobno trzeba cierpliwie powtarzać...

    > LOL

    To nie jest śmieszne - to raczej symptom jakichś Twoich kompleksów.

    > Pszemolu wolno wyzywać, ale interlokutorzy maja milczeć i brać te wyzwiska
    > na klate...

    Szczekasz z kolegami jak sfora psów na mnie od miesiąca a jak się Wam
    odszczekam to Ty mnie za szczekanie będziesz krytykował? Masz tupet, nie ma
    co...

    > Czyli nie kłamałeś pisząc, ze nie ma producenta, który robi nasadowe 7/8 i
    > 22mm -- tobie sie po prostu nie chciało "ja szukałem i nie
    > widziałem"

    Nie, nie kłamałem. Bezpostawny to zarzut i gdybyś miał jakieś szczątki
    honoru to byś przeprosił.

    > Publicznie.

    Nie znudziła Ci się jeszcze ta dziecinniada z podrabianiem cytatów??

  • 34. Data: 2017-06-28 22:17:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-28 o 18:19, Pszemol pisze:

    > Kogo i za co mam przepraszać, Twoim zdaniem?

    Grupę, kretynie. To nie jest "rozmowa prywatna" i skoro kłamiesz na
    grupie to znaczy że co? Przeprosiny należą się tylko temu co wskazał że
    jesteś kłamcą a resztę interlokutorów masz w dupie?

    Mnie przepraszać nie musisz. Udowodniono Ci że kłamiesz i tyle :)

    Podsumowując, spierdoliłeś spierdolone, bo nie przegwintowałeś gwintu na
    nowo, kupiłeś klucz "uniwersalny" taki zwyczajny bubel, nakłamałeś że
    producent nie podaje dokładnie wymiaru klucza. Jeszcze z 2 x wykręć tą
    sondę jak się spierdoli i nie będziesz miał gwintu wcale :)
    Generalnie nie mam czasu (już Ci pisałem) odkrywać na nowo Ameryki a ty
    zamiast poszerzyć swoją skromną wiedzę i nikłe doświadczenie oraz przede
    wszystkim ZMIERZYĆ dokładnie klucz który masz w mm i porównać z
    wymiarami innego producenta to olewasz, nie chce ci się i jeszcze masz
    jakieś pretensje? Gburowate to raczej z Twojej strony bo KONKRETNYCH
    wymiarów nie uznajesz, lecisz sobie ze swojego "widzimisie" a w
    zderzeniu z faktami bronisz tezy swojego lenistwa. Tak to widzę.
    --
    LordBluzg(R)

  • 35. Data: 2017-06-28 22:25:18
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > W szkole specjalnej podobno trzeba cierpliwie powtarzać...

    Tego cię uczyli w tej szkole -- powtarzać, że ci sie nie chce?

    > Szczekasz

    Hmmm, coś ci sie pojebawszy?

    > Nie, nie kłamałem. Bezpostawny to zarzut i gdybyś miał jakieś szczątki
    > honoru to byś przeprosił.

    Przepraszam, że udowodniłem, że są producenci, którzy produkują nasadki 7/8"
    i 22mm do "walki" z sondami lambda w samochodach, bo Pszemolu sie nie
    chciało ich szukać/nie potrafił -- ergo kłamał, że Gógiel nie obsłuży takich
    niuansów jak nasadka 7/8" czy 22mm, następnie kłamał, że takowych nie ma
    (świadomie, czy nieświadomie to jest bez znaczenia)

    I co teraz zrobisz, znowu podwiniesz ogonek? Możesz też zmienić nick na
    "landryna"

    --
    'Tom N'

  • 36. Data: 2017-06-28 22:33:21
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-28 o 18:14, 007 pisze:

    > Jesteś kłamcą i na dodatek wielkim leniem:
    >
    > http://eteng.pl/index.php?controller=product&id_prod
    uct=128710100
    > http://eteng.pl/index.php?controller=product&id_prod
    uct=128670205

    > Przeprosisz publicznie, czy ogon podwiniesz...

    On jeszcze nie zajarzył że oba klucze mają inne wymiary :D
    Jeden jest w normie ISO a drugi jest calowy.
    Do niego nie dotarło zdanie, że do śrub/nakrętek calowych używa się
    kluczy calowych a do śrub/nakrętek mm używa się kluczy mm. To dla niego
    za trudne a w pierwszym linku dałem mu wskazówkę :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 37. Data: 2017-06-28 22:47:11
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > wymiarów nie uznajesz, lecisz sobie ze swojego "widzimisie" a w
    > zderzeniu z faktami bronisz tezy swojego lenistwa. Tak to widzę.

    A co widzisz na stronie 43? :-)))

  • 38. Data: 2017-06-28 22:47:12
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > kluczy calowych a do śrub/nakrętek mm używa się kluczy mm. To dla niego
    > za trudne a w pierwszym linku dałem mu wskazówkę :)

    To co tam widziałeś na stronie 43 swojego wspaniałego katalogu?? :-)

  • 39. Data: 2017-06-28 22:47:12
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    > i 22mm do "walki" z sondami lambda w samochodach, bo Pszemolu sie nie

    Dokładnie - i należy Ci się za to podziękowanie. A teraz idź, przysłuż się
    ładnie komuś innemu i nie trać więcej czasu tutaj.

    > kłamał, że Gógiel nie obsłuży takich
    > niuansów jak nasadka 7/8" czy 22mm, następnie kłamał, że takowych nie ma
    > (świadomie, czy nieświadomie to jest bez znaczenia)

    Toż to kluczowe aby ustalić czy ktoś kłamie czy tylko mówi nieprawdę. Naucz
    się znaczenia słów języka polskiego!

  • 40. Data: 2017-06-28 23:10:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:oj14kg$4rm$3@dont-email.me

    > To co tam widziałeś na stronie 43 swojego wspaniałego katalogu?? :-)

    Hmm, nie widziałem naraz 2 pytajników :D

    ale, ale skoro wytężyłeś wzrok i dojrzałeś 7/8"" to poproszę o prtscr :D Ja mam taką
    fotkę:

    http://swiatnarzedzi.pl/environment/cache/images/500
    _500_productGfx_de162a0e51c4e036fa7ce1578b3d70ae.jpg

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+