  • 71. Data: 2017-07-05 13:16:48
    Temat: Re: Sonda lambda - nasadka z nacięciem na kabelek
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-30 o 02:41, J.F. pisze:

    > Nie bardzo rozumiem ... i taki 22.22 sie nie nada do odkrecenia sondy?

    Widać że uczciwie przeczytałeś post rozpoczynający wątek, wiem, już Ci
    kiedyś pisałem, że tak masz :) no ale to nie ja zadałem głupie pytanie,
    na które odpowiedź jest w/w :)

    Kluczy calowych używa się do łbów calowych...ale Pszemol odczytał, że
    to uniwersalny klucz, tyle że nie zajarzył że uniwersalność polega na
    tym iż pasuje do wielu marek samochodów, które wyposażone są w różne
    sondy lambda, różnych producentów o rozmiarze 7/8'' a nie rozmiarze
    metrycznym 22mm:D
    --
    LordBluzg(R)

  • 72. Data: 2017-07-05 13:45:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Widać że uczciwie przeczytałeś post rozpoczynający wątek, wiem, już
    >Ci kiedyś pisałem, że tak masz :) no ale to nie ja zadałem głupie

    Przy tej ilosci postow czasem trudno trafic na wlasciwy.

    >Kluczy calowych używa się do łbów calowych...

    IMO te 0.22mm w normalnym kluczu nie robiloby problemow.
    Rosjanie mieli wieksza tolerancje :-)

    Moze to naciecie tak oslabia, a moze korozja przerobila ten łeb na 21,
    ze sie Pszemolowi obracal :-)

    J.

  • 73. Data: 2017-07-05 13:52:10
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-05 o 13:45, J.F. pisze:

> [...]
    > Rosjanie mieli wieksza tolerancje :-)
    >
    > Moze to naciecie tak oslabia, a moze korozja przerobila ten łeb na 21,

    Kurwa, może przeczytaj, kurwa, pierwszy post w kurwa, tym wątku i
    przestań z siebie robić debila. OK?

    Ile razy mam ci to napisać żeby dotarło?
    --
    LordBluzg(R)

  • 74. Data: 2017-07-05 16:33:59
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Rosjanie mieli wieksza tolerancje :-)
    >
    > Moze to naciecie tak oslabia, a moze korozja przerobila ten łeb na 21,

    Sonda jest z nierdzewki, więc żadna tam korozja.

    Nasadka była uniwersalna, wyraźnie miała wytłoczone 22mm i 7/8" opisana dla
    "for domestics & imports" ale sonda w moim aucie była krzywo wkręcona - do
    wykręcania potrzebowałem 24" przedłużki grzechotki i polewania gwintu WD40
    po tym jak sonda zrobiła pierwsze 1/4 obrotu i już te luzy w połączeniu z
    rozcięciem robiły wtedy różnicę.

    Klucz był zbyt elastyczny przez nacięcie i niewiele było potrzeba do tego
    aby się na sondzie zaczął obracać.

    Być może, że nawet europejska nasadka, ciut mniejsza, też by się w takich
    okolicznościach zaczęła na sondzie obracać.

    A LordBluzg był mocno pijany w czasie tamtej naszej dyskusji i w ogóle nie
    kumał czaczy - teraz żartami i bluzgami próbuje maskować swoją
    pomroczność... :-)

  • 75. Data: 2017-07-05 16:48:49
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-05 o 16:33, Pszemol pisze:

    > Nasadka była uniwersalna, wyraźnie miała wytłoczone 22mm i 7/8"

    Kurwiu głupi. Ile to jest 7/8 cala? Pytam w CALACH debilu bo nadal nie
    uwzględniasz tej miary i tych jednostek. Jak na kluczu 7/8'' będzie
    wytłoczone pizda to będziesz głaskał? Nie dane było ci dobrnąć do tego
    momentu, DLACZEGO umieszczone jest tam 22mm na kluczu 7/8'' prawda? No
    boś głąb i do tego z pogłębiarką przy boku. Jeszcze bardziej robisz z
    siebie debila ale jak wspomniałem to nie mój problem i do swojego
    poziomu debilstwa mnie nie sprowadzisz :) Doświadczenie masz spore w tym
    zakresie.

    > Być może, że nawet europejska nasadka, ciut mniejsza, też by się w takich
    > okolicznościach zaczęła na sondzie obracać.

    Yyy, to znaczy są nasadki amerykańskie uniwersalne i europejskie
    uniwersalne ale te europejskie są mniejsze...no tak wszystko w USA jest
    WIĘKSZE. Debile jak widać też :D

    > A LordBluzg był mocno pijany w czasie tamtej naszej dyskusji i w ogóle nie
    > kumał czaczy - teraz żartami i bluzgami próbuje maskować swoją
    > pomroczność... :-)

    Sroczność. Zero, powtarzam, ZERO wiedzy masz w tym temacie a podana w
    prosty sposób wiedza tobie, nie dociera. Cały czas to udowadniasz i
    błaźnisz się jeszcze bardziej...koło chuja mi lata czy to w sumie
    ogarniasz ale wystawiasz sobie świadectwo, że nie warto ci jakąkolwiek
    wiedzę przekazywać w przyszłości :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 76. Data: 2017-07-06 14:15:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >będzie wytłoczone pizda to będziesz głaskał? Nie dane było ci dobrnąć
    >do tego momentu, DLACZEGO umieszczone jest tam 22mm na kluczu 7/8''

    Bo producent gwarantuje, ze nadaje sie do jednych i drugich ?
    Moze mu tak doswiadzenie podpowiada, a moze zrobil dokladniej i miesci
    sie w tolerancji dla obu rozmiarow :-)

    Co prawda Pszemol obalil doswiadczenie producenta ... mimo wszytko
    nadal polemizuje z twierdzeniem, ze do sruby nakretki 22mm nie wolno
    uzywac klucza 7/8" (z wyjatkiem sond lambda :-)

    J.

  • 77. Data: 2017-07-06 22:38:57
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-06 o 14:15, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    >
    > Bo producent gwarantuje, ze nadaje sie do jednych i drugich ?

    Srugich. Już wyjaśniałem że Pszemol jak debil odczytał napis na jotpegu
    "Universal" i sobie podpiął ten Universal pod rozmiar, zamiast pod TYP.

    Dałem mu screena z katalogu, gdzie są DWA rozmiary kluczy
    1. Metryczny
    2.Calowy (Imperialny)

    www.ognik.com/lambda.jpg

    To się chuj uczepił tego calowego jak rzep psiego ogona. Ma pod nr1
    klucz 22mm ale kurwa ślepy jest i nadal (i złośliwy), tak jak ty nie
    wyczuwa że są to różne klucze. Niby czemu producent robi je w dwóch
    rozmiarach? 22mm i 7/8'' dla Pszemola? Buehehe. Wasza logika jest P O P
    I E R D O L O N A :)
    Uniwersalność tego klucza polega na tym, że pasuje do Chevroleta, Dodge
    czy Chrysler, gdzie występuje rozmiar 7/8'' na sondzie lambda.

    Kurwa. Ty też jesteś takim debilem że jak ktoś podaje coś w calach to
    przeliczasz na mm? USA ma swoje mile, yardy i chujwieco jeszcze. Te
    jednostki NIE SĄ jednostkami METRYCZNYMI i mają swoje wskaźniki, klucze,
    miary itp. Tego się NIE PRZELICZA lecz stosuje się wskaźniki i wymiary
    zgodnie z normą danego kraju. Kurwa. Jprd jakie przygłupy.

    > Moze mu tak doswiadzenie podpowiada, a moze zrobil dokladniej i miesci
    > sie w tolerancji dla obu rozmiarow :-)

    Srarów

    > Co prawda Pszemol obalil doswiadczenie producenta

    Srenie. Wyżej wspomniałem że Pszemol pojebał uniwersalność zastosowania
    w różnych markach z uniwersalnością rozmiaru i wyjaśniłem to wcześniej
    odpisując tobie ale kurwa jesteś jebanym kretynem i nie zrozumiałeś.

    ... mimo wszytko nadal

    Ić wchuj.
    > polemizuje z twierdzeniem,

    Sreniem
    ze do sruby nakretki 22mm nie wolno uzywac
    > klucza 7/8" (z wyjatkiem sond lambda :-)

    Srambda.
    EOD

    --
    LordBluzg(R)