  • Data: 2022-06-29 11:13:03
    Temat: Sony HX90V na co?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czuję potrzebę wymiany swojego kompakta na coś lepszego, przede wszystkim
    jaśniejszego :)

    Co możecie polecić?
    -> Zdjęcia zakładam, że każdy będzie robił dobre -- nie mam specjalnych
    wymagań, ważne aby był format 16:9 i lepiej robił zdjęcia przy większym ISO
    -> Filmy - zależy mi na 60fps i FHD, dobrej stabilizacji, zoomie min. 16x (ale
    jakiś megazoom 30x byłby jeszcze lepszy)
    -> GPS wskazany, ale nie jest to "must be"