  • 1. Data: 2022-06-29 11:13:03
    Temat: Sony HX90V na co?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Czuję potrzebę wymiany swojego kompakta na coś lepszego, przede wszystkim
    jaśniejszego :)

    Co możecie polecić?
    -> Zdjęcia zakładam, że każdy będzie robił dobre -- nie mam specjalnych
    wymagań, ważne aby był format 16:9 i lepiej robił zdjęcia przy większym ISO
    -> Filmy - zależy mi na 60fps i FHD, dobrej stabilizacji, zoomie min. 16x (ale
    jakiś megazoom 30x byłby jeszcze lepszy)
    -> GPS wskazany, ale nie jest to "must be"

  • 2. Data: 2022-06-29 12:56:30
    Temat: Re: Sony HX90V na co?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 29.06.2022 11:13, r...@k...pl wrote:
> [...]
    > jakiś megazoom 30x byłby jeszcze lepszy)
    > -> GPS wskazany, ale nie jest to "must be"

    Z zachowaniem wymiarów i masy nie masz szans. Jak chcesz niskie szumy na
    wysokich ISO (większa matryca) i jasny zoom o dużej krotności (większe
    gabaryty obiektywu) raczej przygotuj się na coś w rodzaju Panasonic
    Lumix FZ1000 lub FZ2000. Mają bardzo wydajną stabilizację i bardzo
    dobrą, jak to u Panasoników, jakość video. Ale bydle duże i swoje waży.