  • 11. Data: 2009-01-04 13:19:26
    Temat: Re: Sony czy ..... Sony - czyli idziemy na zakupy
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "HanzKlotz" <m...@g...com> wrote in message
    news:gjqc4a$98s$3@inews.gazeta.pl...
    > no dobra, w takim razie w co inwestowac? w kaczki? :D
    >
    > pozdr
    > MK

    Kierowac sie wylacznie relacja ceny do jakosci....
    Nie patrzec na logo tylko co oferuje i jaki ma obraz....Sentymenty typu
    Sony, bo to Sony wrzucic do lamusa historii...

  • 12. Data: 2009-01-04 13:43:03
    Od: HanzKlotz <m...@g...com>

    Virck pisze:
    > "HanzKlotz" <m...@g...com> wrote in message

    > Kierowac sie wylacznie relacja ceny do jakosci....
    > Nie patrzec na logo tylko co oferuje i jaki ma obraz....Sentymenty typu
    > Sony, bo to Sony wrzucic do lamusa historii...

    ale chyba zle zesmy sie zrozumieli. sony po prostu ma najladniejszy
    obraz (moja subiektywna ocena) i tylko dlatego delikatnie zasugerowalem
    ze wlasnie ten chce kupic. nie kieruje sie tym ze sony bo tak naprawde
    dopiero dzis dowiedzialem sie ze ta fima kedys robila dobre telewizory a
    teraz jak wszysktie inne poszla w tandete. Fakt ze wyzsze ceny SONY moga
    bazowac tylko na nazwie (reputacji) producenta (tak stalo sie na przylad
    z IBM kiedy przekazali produkcje notebookow do Lenovo)

    Tak naprawde problem jest w tym ze SB naprawde maja ladny obraz (i nie
    mowie tu o DEMO z BlueRay) Podobno Panasonic (plazma) ma najlepszy
    stosunek cena/jakość, Sharp tesh jest niezly -ale cena blizej do Sony.
    LG - jakos nie moge sie przekonac do tej marki... Wystarczy pojsc do
    pierwszego lepszego sklepa z TV zeby dostac oczoplasu i zglupiec.

    Dzieki panowie za posty, ale niestety albo stety komletnie rozwaliliscie
    moj plan zakupu telewizora. poczekam az narodzi sie nowy lider....

    Pozdro
    MK

  • 13. Data: 2009-01-04 13:56:15
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Dzieki panowie za posty, ale niestety albo stety komletnie rozwaliliscie
    > moj plan zakupu telewizora. poczekam az narodzi sie nowy lider....

    A ja przesledzilem rynek i wybralem Sony. Przerabialem temat Sharpa,
    Panasonica, Toshiby, Samsunga, LG.Okreslilem sobie czego chce i padlo na
    Sony.
    Po pierwsze porownalem jakosc obrazu. Po drugie dzwieku. Po trzecie
    chcialem DVB-t, bo mam dostep do naziemnej, wiec nie chcialem kolejnego
    pudla obok TV. Po trzecie kolejny wazny argument to 5 lat gwarancji. To
    bardzo wazne przy niby takiej awaryjnosci sprzetu. Po czwarte mniej
    wazne, ale tez mialo znaczenie, ze jest Full HD. Po piate za cene 2799
    zl mam full HD z dobrym obrazem, tunerem DVB-t, gniazdem na modul CI.
    Jak ktos ma odbiornik z takim wyposazeniem w podobnej cenie to prosze o
    wskazanie. Rozwazalem tez zakup plazmy Paasonica. Bylby to pewnie niezly
    wybor, ale niestety brak DVB-t. Szamsung to szajsung jak duzo osob
    twierdzi, Toshiba tragiczny serwis, a raczej brak, LG nie powala
    jakoscia, no moze jeszcze Sharp, ale jakos nie znalazlem odpowiadajacego
    mi modelu w okolicy.Mam 5 kamer Sony, uzywam ich zawodowo i jakos sie na
    nich do tej pory nie zawiodlem. Co prawda wyzsza polka cenowa, ale Sony.
    W zyciu nie kupilbym kamery Samsunga, Toshiby lub innego badziewia.

    Jingiel

  • 14. Data: 2009-01-04 14:20:31
    Od: "Virck" <V...@v...net>

> [...]
    >
    > Dzieki panowie za posty, ale niestety albo stety komletnie rozwaliliscie
    > moj plan zakupu telewizora. poczekam az narodzi sie nowy lider....

    Ladny obraz, szczegolnie w sklepie to jest wrazenie czyto subiektywne....Ja
    sobie kupilem LCD po prezentacji domowej i to marke, ktorej wczesniej nigdy
    bym nie kupil bo Philips....Po prostu przy podlaczeniu do N-ki Sony, Sharp i
    Samsung byly tylko tlem....

  • 15. Data: 2009-01-04 14:59:44
    Od: AL <a...@s...tam>

    HanzKlotz pisze:

    > sorky ze to pisze ale... jak ktos ma pecha to i w d* palec zlamie. I
    > gdybym doświadczyl tego co Ty też omijalbym te marke z daleka - ale poki
    > co jakos specjalnie mnie nie zawiodla (szkoda ze IBM nie robi
    > telewizorów :))

    to teraz pewno nazywalby sie Lenovo ;)
    Takiego badziewia nie zycze nikomu mam teraz T61 - niby top model - ale
    gdybym mogl wybierac wybralbym ponownie DELL'a :)

    > podobne rzeczy znajdzie sie na inne marki. Skoro pakuja do srodka ten
    > sam badziew to dlaczego na jednym obraz jest czysty i kolorowy a na
    > innym jest do D***. Sony teraz daje 5 lat gwarancji na swoje telewizory.
    > u innych producentow gwarancje do 5 lat rozszerzymy za ok 600 pln.

    i chyba tylko tym roznia sie poszczegolni producenci - gwarancja.
    Wyzsze modele (renomowane marki) maja dluzsza gwarancje, tanie (low-end)
    krotka (zepsuje sie - kupujesz nowa).
    Jednak mozna miec pecha i nawet kupujac ten renomowany sprzet moze ie
    okazac, ze z panem z serwisu przjdziecie "na ty" ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 16. Data: 2009-01-04 16:02:53
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Mam 5 kamer Sony, uzywam ich zawodowo i jakos sie na nich do tej pory nie
    > zawiodlem.

    A ile więcej za ich "zawodowość" musiałeś zapłacić?

    *piotr'ek*

  • 17. Data: 2009-01-04 17:46:35
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    *piotr'ek* pisze:

    > A ile więcej za ich "zawodowość" musiałeś zapłacić?

    To jest pojecie wzgledne. Dla ludzi z branzy sprawa oczywista jest, ze
    na rynku kamer semipro wioda 3 firmy: Sony, Panasonic i Canon. Ich ceny
    sa zblizone do siebie. Okreslenie ile razy jest tu nie na miejscu. Inne
    firmy po prostu nie produkuja sprzetu tej klasy. No moze jeszcze jest
    JVC. Innych bym nie kupil, bo po prostu w tym przedziale jakosciowym nie
    ma innych firm.

    Jingiel

  • 18. Data: 2009-01-04 20:27:10
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Jan 2009 13:52:25 +0100, "vari" <v...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Mam dokładnie to samo zdanie o tej marce.
    >Kiedyś nie miała sobie równej (moja matka ma działający TV Sony z 1974
    >roku).

    Ja miałem 21 calowy TV Sony, montowany w polskiej montowni, działał u
    mnie przez blisko 10 lat, ostatnie 2 lata działa u mojego kumpla. Zero
    problemów.

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu

  • 19. Data: 2009-01-04 20:46:52
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Ja miałem 21 calowy TV Sony, montowany w polskiej montowni, działał u
    > mnie przez blisko 10 lat, ostatnie 2 lata działa u mojego kumpla. Zero
    > problemów.

    a ja mam nadal Sony 25 cali, 18 lat juz dziala. Obraz taki jak w dniu
    kupna. Montoway byl w Niemczech. Ostatnio jedynie co to kondensator w
    odchylaniu od ramki mu wymienilem, bo jajo sie zrobilo i nieliniowo
    bylo. Ale po tylu latach to normalna sprawa, ze kondensatory wysychaja.
    Mialem tez kiedys odtwarzacz CD sony, ale to byla pomylka. Nie radzil
    sobie z korekcja bledów. No, ale akurat sony w dziedzinie audio nie
    przoduje.

    Jingiel

  • 20. Data: 2009-01-04 20:56:38
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Innych bym nie kupil, bo po prostu w tym przedziale jakosciowym nie ma
    > innych firm.

    A no widzisz. Możesz kupić TV sony, LG, czy samsunga... oraz 20 innych firm,
    ale kamery kupisz tylko trzech firm.Ot popostu inny klient = inna oferta.

    *piotr'ek*