  • 1. Data: 2011-02-25 07:00:24
    Temat: Sony digital 8 dcr trv 410 pal - instrukcja
    Od: krzysiek <p...@g...com>

    Witam
    Poszukuję instrukcji ( na goglach nie znalazłem ) do kamery Sony digital
    8 dcr trv 410 pal

  • 2. Data: 2011-02-25 11:12:37
    Temat: Re: Sony digital 8 dcr trv 410 pal - instrukcja
    Od: "we442" <w...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek" napisał w wiadomości > Witam
    > Poszukuję instrukcji ( na goglach nie znalazłem ) do kamery Sony digital 8
    > dcr trv 410 pal

    *** Po pierwsze "leniuszek"....

    Instrukcji szukaj na stronie Sony Polska... To po drugie... Po trzecie wpisz
    poprawnie typ kamery, bo to nie jest kamera oznaczona "Sony digital 8 dcr
    trv 410 pal" jak napisałeś, a Sony D8 DCR-TRV410E...

    Ech, nawet przepisać nie potrafisz nazwy i typu urządzenia. Nie mówiąc, o
    tym, że na stronę producenta nie chcialo ci się wejść. Mnie natomiast nie
    chcialo siękopiować linka z tej strony z instrukcja... Poszukaj sobie !!

    Marek

  • 3. Data: 2011-02-25 20:51:02
    Od: krzysiek <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-25 12:12, we442 pisze:
    > Sony D8 DCR-TRV410E

    No to spróbuj znaleźć , tak dla swojej ciekawości , instrukcję , w
    sposób ,który opisałeś ,Myślisz , że nie próbowałem ?Dlatego napisałem
    na grupie dyskusyjnej o tym

  • 4. Data: 2011-02-25 20:55:01
    Od: krzysiek <p...@g...com>

  • 5. Data: 2011-02-26 11:54:03
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-25 21:51, krzysiek pisze:

    > No to spróbuj znaleźć , tak dla swojej ciekawości , instrukcję , w
    > sposób ,który opisałeś ,Myślisz , że nie próbowałem ?Dlatego napisałem
    > na grupie dyskusyjnej o tym

    10 sekund i już mam wg wskazówek kolegi

    prosze bardzo:
    http://support.sony-europe.com/dime/camcorders/sd/d8
    /d8.aspx?site=odw_pl_PL&m=DCR-TRV410E

    ale za to pozwolę sobie nazwać cię łajzą i leniem

  • 6. Data: 2011-02-28 15:44:31
    Od: "we442" <w...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > No to spróbuj znaleźć , tak dla swojej ciekawości , instrukcję , w sposób
    > ,który opisałeś . Myślisz , że nie próbowałem ? Dlatego napisałem na
    > grupie dyskusyjnej o tym

    Skoro już dwie osoby znalazły niby-szukaną przez ciebie instrukcje to
    faktycznie jesteś "Leniem"

    Marek