  • 1. Data: 2011-02-26 09:45:23
    Temat: Nagrywarka dla cyfry+
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Czy któryś z tunerów PVR HD oferowanych przez cyfrę+ pozwala na
    archiwizację i oglądanie nagranych programów poza odbiornikiem?

    A jeśli nie - jaki w miarę tani model dostępny na rynku na to pozwala?
    Oczywiście w HD.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 2. Data: 2011-02-26 11:54:34
    Temat: Re: Nagrywarka dla cyfry+
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-26 10:45, Jan Rudziński pisze:
    > Cześć wszystkim
    >
    > Czy któryś z tunerów PVR HD oferowanych przez cyfrę+ pozwala na
    > archiwizację i oglądanie nagranych programów poza odbiornikiem?

    nie

    > A jeśli nie - jaki w miarę tani model dostępny na rynku na to pozwala?
    > Oczywiście w HD.

    ariva

  • 3. Data: 2011-02-26 12:30:21
    Od: PAP2t <t...@s...com>

    W dniu 2011-02-26 12:54, boxfish pisze:

    > nie

    > ariva

    Dreambox ale tani nie jest

  • 4. Data: 2011-02-26 12:42:26
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    > A jeśli nie - jaki w miarę tani model dostępny na rynku na to pozwala?
    > Oczywiście w HD.

    Opticum HD X402p lub X403p ok 350 -400 zł

  • 5. Data: 2011-02-26 15:43:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "noy" <j...@k...mati.com.pl> napisał w wiadomości
    ..

    > Opticum HD X402p lub X403p ok 350 -400 zł

    I to jest optymalne rozwiazanie (moze byc tez z serii 7) bo ma przewage nad
    ariva w postaci mozliwosci sciagania listy uporzadkowanych kanalow z
    satelity. Oczywiscie, trzeba podmienic (lub kupic z podmienionym) soft.

    BTW czy u wszystkich jest klopot pt. ze kanaly HD sa gdzies porozpieprzane
    na tej liscie?

  • 6. Data: 2011-02-27 04:37:51
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

> [...]

    >BTW czy u wszystkich jest klopot pt. ze kanaly HD sa gdzies porozpieprzane

    Ariva też mam możliwość ścigania poukładanych wg platform list z satelity.
    Poza tym istnieje soft do edycji takowych, oczywiście w sieci mnóstwo
    poukładanych list. Polecam też openbox s9.

    Jingiel

  • 7. Data: 2011-02-28 08:48:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości

    > Ariva też mam możliwość ścigania poukładanych wg platform list z satelity.

    Czyli sciagniesz kanaly cyfry poukladane tak jak w defaultowo w cyfrzanym
    dekoderze?

    > Poza tym istnieje soft do edycji takowych, oczywiście w sieci mnóstwo
    > poukładanych list.

    A to wiadomo, ze sa - ale najwygodniej jest pstryknac i poczekac chwilke az
    sie samo zrobi.