  • 1. Data: 2009-12-27 13:20:49
    Temat: Spis kontaktow na Nokiach.
    Od: " Rooobert K..." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Mam 3 Nokie N73, N82 i 6300, kazda ma inny spis kontaktów i tak ma pozostac.
    Jak sie lacze z Nokia PC Suite to mam tylko opcje synchornizuj z np. Outlook
    Express, czyli bede mial "mix" telefoniczny z tych trzech fonow.

    Jak zrobic, zeby kazda Nokia miala swoja wlasna ksiazke telefoniczna na
    kompie ??

    Pozdr.

    Rooobert K...

  • 2. Data: 2009-12-27 13:24:04
    Temat: Re: Spis kontaktow na Nokiach.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 27 Dec 2009 13:20:49 +0000 (UTC), Rooobert K... napisał(a):

> [...]
    > Express, czyli bede mial "mix" telefoniczny z tych trzech fonow.
    >
    > Jak zrobic, zeby kazda Nokia miala swoja wlasna ksiazke telefoniczna na

    Rozwiązanie pt. "nie synchronizuj z Outlookiem" jest - jak rozumiem - za
    skomplikowane?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-12-27 13:46:27
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    W dniu 2009-12-27 14:20, Rooobert K... pisze:
> [...]
    > Express, czyli bede mial "mix" telefoniczny z tych trzech fonow.
    >
    > Jak zrobic, zeby kazda Nokia miala swoja wlasna ksiazke telefoniczna na

    Sam tego nie próbowałem, ale w ustawieniach synchronizacji jest
    możliwość wyboru książki adresowej do użycia.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 4. Data: 2009-12-27 13:50:34
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Rooobert K... pisze:
> [...]
    > Express, czyli bede mial "mix" telefoniczny z tych trzech fonow.
    >
    > Jak zrobic, zeby kazda Nokia miala swoja wlasna ksiazke telefoniczna na

    W Outlooku możesz utworzyć kilka oddzielnych folderów z kontaktami OIDP.
    Jeśli Nokia pozwala wybierać, foldery, które mają się synchronizować, to
    ustaw innyn folder synchronizacji z każdym tel.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 5. Data: 2009-12-27 14:13:25
    Od: " Rooobert K..." <r...@W...gazeta.pl>

    > W Outlooku możesz utworzyć kilka oddzielnych folderów z kontaktami OIDP.
    > Jeśli Nokia pozwala wybierać, foldery, które mają się synchronizować, to
    > ustaw innyn folder synchronizacji z każdym tel.

    Niestety nie mam opcji nie synchronizuj z OE, i chyba nie mam mozliwosci
    wyboru folderu do synchronizacji.

    Moze jest jakis prosty program na Nokie, taki jaki mialem na SE jak
    MyPhoneExplorer.

    Pozdr.
    Rooobert K..

  • 6. Data: 2009-12-27 15:44:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 27 Dec 2009 14:13:25 +0000 (UTC), Rooobert K... napisał(a):

    > Niestety nie mam opcji nie synchronizuj z OE, i chyba nie mam mozliwosci
    > wyboru folderu do synchronizacji.

    Po raz kolejny - po co chcesz synchronizować skoro nie chcesz
    synchronizować?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2009-12-27 16:41:48
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 27 grudzień (niedziela),
    znalazłem donos TW *Waldek Godel*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > Po raz kolejny - po co chcesz synchronizować skoro nie chcesz
    > synchronizować?

    A może chce zzrobić kopię bezpieczeństwa z każdej nokii osobno? Nie
    pomyślałeś o tym?
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 8. Data: 2009-12-27 16:46:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 27 Dec 2009 17:41:48 +0100, ...:::WISKOLER:::... napisał(a):

    > A może chce zzrobić kopię bezpieczeństwa z każdej nokii osobno? Nie
    > pomyślałeś o tym?

    Od tego jest funkcja "zrób kopię zapasową" a nie synchronizacja. Zwłaszcza,
    że robienie kopii zapasowej odbywa się do pliku, któremu można nadać za
    każdym razem inną nazwę (np. stosowną do telefonu z którego pochodzi)

    Synchronizacja z definicji to jest coś co polega na wyrównaniu różnic
    zawartości między dwoma lub więcej urządzeniami, czyli dokładnie to czego
    on nie chce robić, ale chce robić.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2009-12-27 20:46:23
    Od: " Rooobert K..." <r...@W...gazeta.pl>

    Moze sie zle wyrazilem, chodzi mi o to, zebym mial na kompie ksiazke
    telefoniczna oddzielna dla kazdej nokii, tak jak mialem w programie
    MyPhoneExplorer z telefonami SonyEricsson.

    Pozdr.

    Rooobert K...

  • 10. Data: 2009-12-27 20:47:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 27 Dec 2009 20:46:23 +0000 (UTC), Rooobert K... napisał(a):

    > Moze sie zle wyrazilem, chodzi mi o to, zebym mial na kompie ksiazke
    > telefoniczna oddzielna dla kazdej nokii, tak jak mialem w programie
    > MyPhoneExplorer z telefonami SonyEricsson.

    Książki wyświetli i pozwoli edytować samo PC Suite

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel