  • 1. Data: 2009-12-27 07:08:20
    Temat: TAK TAK - promocja podwojne doladowanie - czy jest, lub kiedy bedzie?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    TAK TAK - promocja podwojne doladowanie - czy jest, lub kiedy bedzie?

  • 2. Data: 2009-12-27 07:27:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    fReLuZ pisze:
    > TAK TAK - promocja podwojne doladowanie - czy jest, lub kiedy bedzie?

    Było przez 2 różne tygodnie grudnia - z tego co pamiętam. Trzeba było
    zejść ze stanem konta o 25zł, a potem doładować.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-12-28 03:35:01
    Od: Artur Jarząbek <s...@g...com>

    On 27 Gru, 08:27, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Było przez 2 różne tygodnie grudnia - z tego co pamiętam. Trzeba było
    > zejść ze stanem konta o 25zł, a potem doładować.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Tyle, że doładowanie dostaje się dopiero w styczniu

  • 4. Data: 2009-12-29 11:04:53
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    > Było przez 2 różne tygodnie grudnia - z tego co pamiętam. Trzeba było
    > zejść ze stanem konta o 25zł, a potem doładować.

    tak, a era informowała mnie o tym smsem na dzien przed końcem owego
    tygodnia.
    brawa dla geniuszy z ery.