  • Data: 2022-01-09 21:04:08
    Temat: Sprężony gaz w puszcze
    Od: netx <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam prośbę o polecenie jakiegoś gazu w puszce z rurką do przedmuchania
    slotu dysku SATA w serwerze NAS. Jeden slot robi błędy CRC niezależnie
    jaki dysk włożę.
    Chodzi mi o coś do przedmuchania tego slotu - może jakiś gaz w spray-u
    tylko żeby się nie skraplał... Na Allegro od groma jest tego np
    Esperanza, AAB Coooling itd. nie wiem co się nada bo nie chcę aby w
    slocie SATA została jakaś skroplona pozostałość po dmuchaniu.