  • 11. Data: 2012-08-09 08:31:41
    Temat: Re: Sprzedam Yamaha YZF-R1 2003, model RN09
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    marider napisał(a):
    > Pokazesz mi lepsza RN09 w Polsce, to Ci flaszke wysle ;)

    Tyle sie o niej nasluchalem, ale dopiero teraz ja zobaczylem. Kurde, bez
    obrazy, ale ten wydech jest paskudny, a malowanie wijeskie.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 12. Data: 2012-08-09 09:13:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-09, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Tyle sie o niej nasluchalem, ale dopiero teraz ja zobaczylem. Kurde, bez
    > obrazy, ale ten wydech jest paskudny, a malowanie wijeskie.

    No ale "jest najladniejsza". No i pytanie Amil mam bo pewnie bedziesz wiedzial.
    Czy jak zalozylem do swojego ZZR-a grzane manetki i przewody w stalowym oplocie
    to znaczy ze go zbudowalem?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-08-09 09:24:34
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-09 09:13, AZ pisze:

    > No ale "jest najladniejsza". No i pytanie Amil mam bo pewnie bedziesz wiedzial.
    > Czy jak zalozylem do swojego ZZR-a grzane manetki i przewody w stalowym oplocie
    > to znaczy ze go zbudowalem?

    To znaczy ze go "stunerowales". Podobnie jak Marider swoje R1.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 14. Data: 2012-08-09 10:47:37
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Czy jak zalozylem do swojego ZZR-a grzane manetki i przewody w stalowym oplocie
    > to znaczy ze go zbudowalem?

    Doloz jeszcze nakretki wentyli pod kolor i mozna powiedziec ze 100%
    pewnoscia ze masz najlepszego zzra w Polsce! Wsiadaj i jedz po babcie!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead