  • 1. Data: 2022-10-21 13:35:17
    Temat: Starsze daty pod Linuxem
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Spotkało mnie zaskoczenie: właśnie robię backup plików z NAS Synology na podpięty do
    tegoż Synka po eSata dysk (Synek pokazuje ten
    zewnętrzny dysk jako satashare).
    I zonk jest taki, że przy wykorzystaniu funkcji File Station -> Copy to ten DSM
    przerobił mi wszystkie daty starsze niż 01.01.1980 a
    nowsze niż 31.12.1970 na 01.01.1980
    Innymi słowy Synek potrafi nadać datę z lat siedemdziesiątych plikom na dyskach
    wewnętrznych (po dniu 31.12.1970), a dla dysku
    zewnętrznego (sformatowanego przeze mnie Synkiem jako exFAT) tą granicą jest
    01.01.1980
    Bałaganu mi narobiło.
    Pytanie: to jakieś ograniczenie Linuxa (wersja Synology DSM), czy formatu exFAT, czy
    kieszeni Fantec?

  • 2. Data: 2022-10-21 14:31:08
    Temat: Re: Starsze daty pod Linuxem
    Od: marrgol <m...@a...invalid>

    On 21/10/2022 at 13.35, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > Bałaganu mi narobiło.
    > Pytanie: to jakieś ograniczenie Linuxa (wersja Synology DSM), czy formatu exFAT,

    exFAT -- rok musi być z zakresu 1980÷2107.
    Podziękuj MS za kolejny bubel.

    --
    mrg