  • 1. Data: 2022-10-19 02:17:07
    Temat: W10 -- utrata klawiatury w Menadżerze urządzeń
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Niedawno kupiony Acer na Athlonie dwa razy zgubił klawiaturę pod W10...
    Co gorsza -- nie mogłem ot tak po prostu wywalić klawiatury z Menadżera
    urządzeń, by ponownie zainstalować...

    Przed miesiącem zaliczyłem jakiś pad -- partycję odzyskałem,
    skleiłem rejestr z dwóch innych ;) (fatalnie padł jeden plik
    rejestru -- nie dawał się niczym otworzyć, więc go skasowałem
    a w jego miejsce wrzuciłem takowy z innej kopii W10, po czym
    nieco przerobiłem/uzdatniłem) i było niemal ;) OK, to znaczy
    nie było klawiatury... Bez klawiatury (nie mam żadnej zewnętrznej
    na USB i nie miałem pod ręką przejściówki USB-PS/2) usiłowałem
    naprawić -- po godzinie dałem sobie spokój...

    Nie był to problem złych dostępów do kluczy rejestru... Jeśli
    nawet był (chyba przez chwilę taki był) to nie był jedynym...

    Przed paroma dniami po hibernacji komp nie powstał z martwych (nie
    znam przyczyny -- ujrzałem błękitny ekran) a po uruchomieniu nie
    było klawiatury...

    Teraz nawet nie próbowałem -- od razu wywaliłem całą systemową
    partycję i przebootowałem na kopię...

    -=-

    Dlaczego nie można skutecznie wywalić klawiatury z Menadżera
    urządzeń? Dlaczego w rejestrze zostają jakieś złe wpisy?...
    (próba instalacji klawiatury dawała właśnie taką odpowiedź,
    to znaczy Menadżer pisał o złych wpisach konfiguracyjnych...)

    Co trzeba pozmieniać i gdzie posprzątać, by odzyskać klawiaturę?

    --