  • 1. Data: 2009-01-03 18:38:23
    Temat: Staruszek SX1 (dla młodszych siemens:))
    Od: pawelarc <p...@i...eu>

    Witam
    Znalazłem w szufladzie (własnej:)) mojego starego Siemensa SX1.
    Z ciekawości spróbowałem go zreanimować.
    Podłączyłem do ładowarki (12 godz).
    Po włączeniu przechodzi do trybu formatowania (pasek postępu
    u góry), po zakończeniu wyłącza się. I tak na okrągło.
    Czy ktoś pamięta, co to oznacza?
    Telefon niezniszczony, był sprawny, z przyczyn hobbystycznych
    szkoda go wywalić.

    Pzdr
    Pawelarc

  • 2. Data: 2009-01-04 02:53:18
    Temat: Re: Staruszek SX1 (dla młodszych siemens:))
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "pawelarc" <p...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś pamięta, co to oznacza?

    To oznacza, że musisz sobie kupić nową baterię. Nieładowaną baterię szlag
    trafia.

  • 3. Data: 2009-01-09 11:59:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:gjp8ar$1v1$1@news.dialog.net.pl...

    > To oznacza, że musisz sobie kupić nową baterię. Nieładowaną
    > baterię szlag trafia.

    Dosc prawdopodobne sadzac po objawach .. ale siemensy mialy klopoty
    z ruszeniem z wyladowanej baterii.
    Moze ja wystaczy nieco podladowac zewnetrznym zasilaczem ?

    Sprawdz napiecie jakie ma - jesli ponizej 3.6V, to telefon moze
    miec klopot z jej ladowaniem.

    Ewentualnie odpalic najpierw bez SIM - one najwiecej biora przy
    nadawaniu do sieci, moze w trybie "samolotowym" da sie odpalic ?

    J.

  • 4. Data: 2009-01-09 12:03:55
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    pawelarc wrote:
> [...]
    > Czy ktoś pamięta, co to oznacza?
    > Telefon niezniszczony, był sprawny, z przyczyn hobbystycznych

    Bateria zdechła - to LiIon? Wsadź w gazete, szczelny woreczek
    i na 2 dni do zamrażalnika, potem zostaw kilka godzin, niech
    sama dojdzie do siebie (nie na żadnym grzejniku). Może
    jeszcze odżyje.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,