  • 1. Data: 2022-09-02 08:41:05
    Temat: Strajk glodowy wlasciciela Tesli
    Od: K <...@w...pl>

    https://antyweb.pl/norwegowie-strajkuja-przez-slaba-
    jakosc-aut-tesli

    dziwne, ze nadal kupuja skoro to wiedza powszechna, ze wykonanie Tesli
    jest od zawsze na niskim poziomie.

  • 2. Data: 2022-09-02 11:02:46
    Temat: Re: Strajk glodowy wlasciciela Tesli
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Sep 2022 07:41:05 +0100, K wrote:
    > https://antyweb.pl/norwegowie-strajkuja-przez-slaba-
    jakosc-aut-tesli
    > dziwne, ze nadal kupuja skoro to wiedza powszechna, ze wykonanie Tesli
    > jest od zawsze na niskim poziomie.

    W Norwegii nie maja duzego wyboru - podatek na spalinowe za duzy :-)
    No ale elektrykow jest juz troche na rynku.

    J.

  • 3. Data: 2022-09-02 11:16:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-09-2022 o 11:02, J.F pisze:
    jakosc-aut-tesli

    Pewnie dowiedzieli się już po zakupie....
    Tesla uchodzi za auto premium, więc wielu kupuje je w ciemno.
    To świetne auta, ale akurat wykonanie, serwis czy obsługa klienta to jej
    słabe punkty.

    Tyle że ogólnie elektryki mało się psują, więc nie wszyscy mają okazję
    się o tym dowiedzieć (jak to działa w Tesli), a na słabe wykonanie
    przymykają oko, z uwagi na inne zalety.

  • 4. Data: 2022-09-02 12:41:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 2 Sep 2022 07:41:05 +0100, K

    > dziwne, ze nadal kupuja

    Spaliniaki też nadal kupują, wiedząc że ich trują.

    > skoro to wiedza powszechna, ze wykonanie Tesli
    > jest od zawsze na niskim poziomie.

    Ten co głodował nie był właścicielem Tesli.
    Więc po co powielasz bzdurę pismaka?
    Świadomie chociaż?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2022-09-02 16:17:32
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 02.09.2022 o 11:16, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Tyle że ogólnie elektryki mało się psują, więc nie wszyscy mają okazję
    > się o tym dowiedzieć (jak to działa w Tesli), a na słabe wykonanie

    Jakie zalety ma więc Tesla? Silnik? Przecież silnik elektryczny to
    prosta konstrukcja i wszyscy producenci robią takie same.

    Drogi, niestarannie wykonany, nieergonomiczny w użyciu samochód.
    Rozumiem, że to taki i-phone na kołach, czyli znacznie droższy niż
    powinien być, ale za to dobrze zareklamowany.

    --
    MN

  • 6. Data: 2022-09-02 16:50:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Sep 2022 16:17:32 +0200, Marcin N wrote:

    > Jakie zalety ma więc Tesla? Silnik? Przecież silnik elektryczny to
    > prosta konstrukcja i wszyscy producenci robią takie same.

    A nie - dopracowanie to juz pewna sztuka,

    A ten z Tesli troche bardziej niz dopracowany
    https://www.youtube.com/watch?v=esUb7Zy5Oio

    Choc mozliwe, ze konkurencja robi podobne.

    Sama Tesla dawniej używała indukcyjnych, i sie zarzekala, zze takie
    najlepsze :-)

    > Drogi, niestarannie wykonany, nieergonomiczny w użyciu samochód.
    > Rozumiem, że to taki i-phone na kołach, czyli znacznie droższy niż
    > powinien być, ale za to dobrze zareklamowany.

    Dosc drogi - bo trzeba porownywac z innymi elektrykami,
    ale tez dosc dobry (parametrowo), i chyba wlasnie chwala za ergonomie.
    Plus pare innych zalet, np siec ładowarek.

    J.

  • 7. Data: 2022-09-03 08:57:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-09-2022 o 16:17, Marcin N pisze:

    > Jakie zalety ma więc Tesla?

    Generalnie największy to dobre oprogramowanie.
    Skutkuje to maksymalnie dużą wydajnością układu - wzorcową dla innych
    producentów
    A biorąc pod uwagę świetne osiągi, to wręcz nieosiągalną.

    Auta są robione pod zaplanowane funkcje, a nie odwrotnie jak w przypadku
    VW - gdzie poskładali auto z róznych klocków, produkowanych przez
    innych, a potem nie udało się zrobić do momentu premiery używalnego
    softu, również tego sterującego napędem, ogrzewaniem itd.

    Do tego własna sieć szybkich i niedrogich ładowarek, która praktycznie
    zamyka temat dłuższych tras po Europie, nie trzeba się interesować co
    gdzie i za ile, bo auto samo Ci zaplanuje trasę, wraz z optymalnymi
    czasami ładowania w wybranych miejscach.

    > Drogi

    Nie do końca drogi.
    Nie odstaje specjalnie od innych producentów podobnych aut.
    A zazwyczaj oferuje od nich dużo lepsze osiągi.

    To że nie robią małych i tanich aut, nie znaczy że są specjalnie drodzy.

    , niestarannie wykonany, nieergonomiczny w użyciu samochód.

    Kto powiedział, że nie jest ergonomiczny?
    Jedyny poważny problem tutaj, to brak wersji liftback w TM3.
    No i jak dla mnie wygląd muminka.

    > Rozumiem, że to taki i-phone na kołach, czyli znacznie droższy niż
    > powinien być,

    Nie do końca, cena jest skalkulowana dość nieźle.
    Np. Model Y za 280 tys - to dość konkurencyjna oferta.

    Byłoby jeszcze lepiej, gdyby nie ogólna zapaść podażowa na rynku nowych
    samochodów, wskutek której mogli również podnieść swoje ceny.

    > ale za to dobrze zareklamowany.

    Widziałeś gdzieś reklamę Tesli?

  • 8. Data: 2022-09-03 21:40:47
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 03.09.2022 o 08:57, Cavallino pisze:

    > Widziałeś gdzieś reklamę Tesli?

    Kilka lat temu wystrzelili jedną w kosmos. Na tej grupie niektórzy pieli
    z zachwytu jakaż to zajebista reklama Tesli. Kłamali?

  • 9. Data: 2022-09-05 11:38:25
    Od: K <...@w...pl>

    On 02/09/2022 11:41, Myjk wrote:
    > Fri, 2 Sep 2022 07:41:05 +0100, K

    > Spaliniaki też nadal kupują, wiedząc że ich trują.

    > Ten co głodował nie był właścicielem Tesli.
    > Więc po co powielasz bzdurę pismaka?
    > Świadomie chociaż?

    Tak swiadomie, wiedzialem ze zainteresowani sobie to doczytaja. Nie bylo
    moja intencja obrazic twoje uczucia elektryczne tylko podkreslic to co
    wiadomo od dawna na temat jakosci Tesli.

  • 10. Data: 2022-09-05 12:44:23
    Od: cyklista <c...@g...com>

    W dniu 2022-09-05 o 11:38, K pisze:

    > Tak swiadomie, wiedzialem ze zainteresowani sobie to doczytaja. Nie bylo
    > moja intencja obrazic twoje uczucia elektryczne tylko podkreslic to co
    > wiadomo od dawna na temat jakosci Tesli.

    Jednak w stylu takim jak "rozdają rowery na placu czerwonym"

    czyli , nie był to strajk, nie głodowy, i nie właściciela tesli

    poza tym wszystko się zgadzało :)

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie
    antywirusowe Avast.