  • 1. Data: 2022-09-02 17:31:02
    Temat: [media] Piesza weszła na przejście
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Afera jet bo piesza weszła na przejście, karetka nadjechała i ludzie
    twierdzą, że powinna się teleportować. A ja myślę, że to miejsce dla
    https://en.wikipedia.org/wiki/Traffic_signal_preempt
    ion

    "
    Karetka na sygnale, skrzyżowanie i przejście dla pieszych. Zielone
    światło dla pieszych. Wszyscy przepuszczają karetkę jadącą alarmowo.
    Poza jedną panią, która była tak zajęta rozmową (miała też słuchawki na
    uszach), że najprawdopodobniej nie zauważyła ambulansu
    "

    http://niusy.pl/@wydarzenia.interia.pl/akj

  • 2. Data: 2022-09-03 09:54:54
    Temat: Re: [media] Piesza weszła na przejście
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 02.09.2022 o 17:31, ii pisze:

> [...]
    > Poza jedną panią, która była tak zajęta rozmową (miała też słuchawki na
    > uszach), że najprawdopodobniej nie zauważyła ambulansu

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2022-09-03 19:35:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Mimo że piesza i wszyscy lewacy chcą takich domyślnie BRONIĆ powinna
    zostać PRZYKŁADNIE ukarana.
    Mam nadzieję że mandaty dla takich też bardzo wzrosły.
    Do dzieła kulsony ;)

  • 4. Data: 2022-09-07 13:27:04
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > Poza jedną panią, która była tak zajęta rozmową (miała też słuchawki
    > na uszach), że najprawdopodobniej nie zauważyła ambulansu

    Ale o co ci idzie? Jeżeli doszło do wypadku to winny jest kierownik
    karetki.

  • 5. Data: 2022-09-07 13:34:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-09-2022 o 13:27, trybun pisze:
    ion

    > Ale o co ci idzie? Jeżeli doszło do wypadku to winny jest kierownik
    > karetki.

    Nie doszło.
    Kierowca zatrzymał karetkę.

    Idzie o tępą dzidę, która dowiedziała się z tvp, iż na przejściu ma
    bezwzględne pierwszeństwo.
    I to tyle co wie o obowiązkach...

  • 6. Data: 2022-09-07 15:45:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 7 Sep 2022 13:34:30 +0200, Cavallino wrote:

    > Nie doszło.
    > Kierowca zatrzymał karetkę.

    No to znaczy, ze nie wtargnęła.

    > Idzie o tępą dzidę, która dowiedziała się z tvp, iż na przejściu ma
    > bezwzględne pierwszeństwo.
    > I to tyle co wie o obowiązkach...

    Pieszy ma pierwszenstwo. A karetka nie ma pierwszenstwa :-)
    Ale tu swiatla były.

    No i pani mogla byc głucha, wiec kierowca dobrze pojechal, bezpiecznie
    :-)

    J.

  • 7. Data: 2022-09-07 20:25:12
    Od: ii <i...@o...invalid>

    ion

    > Ale o co ci idzie?

    By podyskutować.

    > Jeżeli doszło do wypadku to winny jest kierownik
    > karetki.

    Też mi się tak wydaje.

  • 8. Data: 2022-09-07 20:31:06
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 07.09.2022 o 13:34, Cavallino pisze:

    > Nie doszło.
    > Kierowca zatrzymał karetkę.
    >
    > Idzie o tępą dzidę, która dowiedziała się z tvp, iż na przejściu ma
    > bezwzględne pierwszeństwo.
    > I to tyle co wie o obowiązkach...

    E tam, zielone po to jest by przechodzić/przejeżdżać. Jak miało być
    zielone dla karetki to należało taki system zmian wdrożyć a nie winić
    pieszą.

  • 9. Data: 2022-09-07 20:34:04
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 07.09.2022 o 15:45, J.F pisze:

    > No to znaczy, ze nie wtargnęła.

    Karetka? :-)

    > Pieszy ma pierwszenstwo. A karetka nie ma pierwszenstwa :-)
    > Ale tu swiatla były.
    >
    > No i pani mogla byc głucha, wiec kierowca dobrze pojechal, bezpiecznie
    > :-)

    Pisze, że miała założone słuchawki. No to głucha.

  • 10. Data: 2022-09-08 08:04:45
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > Nie doszło.
    > Kierowca zatrzymał karetkę.
    >
    > Idzie o tępą dzidę, która dowiedziała się z tvp, iż na przejściu ma
    > bezwzględne pierwszeństwo.
    > I to tyle co wie o obowiązkach...

    No i to go ratuje.

    Tępa nie tępa.  Mogła nie słyszeć sygnałów, mogły być jeszcze jakieś
    inne okoliczności które ją bronią. Natomiast kierowca karetki jadący na
    sygnale nie ma licencji na prawo do bezkarnego rozjeżdżania innych na
    drodze.

    Fakt też że medialne urabianie użytkowników dróg wprowadza tylko skutek
    odwrotny od zamierzanego.