  • 81. Data: 2022-07-31 11:11:40
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne wzywa do zakończenia "marnotrawstwa" prywatnych samochodów
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 30.07.2022 o 22:23, Poldek pisze:
> [...]
    um-calls-to-end-wasteful-private-car-ownership

    > Samochód zajmuje o więcej miejsca niż mieszkanie.
    > W moim bloku jest na 1 m2 gruntu 11 m2 mieszkania - blok jest
    > dziesięciopiętrowy.

    Ile przestrzeni zajmuje 10-piętrowy garaż? Ile samochodów mieści? Czemu
    się takich nie buduje?

    > Mieszkanie nie przemieszcza się i w związku z tym
    > nie zajmuje tys. m2 dróg z przyległościami.

    Buda dla psa jest lepsza bo w razie potrzeby można ją przenieść.

    > I jeszcze mieszkanie nie
    > rozjeżdża ludzi i zwierząt.

    Tak tak, nie służy do transportu i dlatego jest lepsze. Co za debilne
    pisanie.

  • 82. Data: 2022-07-31 11:19:29
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Mniej ważny jest metraż a znacznie ważniejszy współczynnik
    > wykorzystania. Dla auta indywidualnego ok. 1%, dla mieszkania ok. 90%.

    Liczysz sąsiadowi jego pieniądze? Buhahaha.

    A sracza w domu ile używasz? Ubrań? Bo klepki to Ci chyba buzują całą dobę.

  • 83. Data: 2022-07-31 11:54:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2022 11:19:29 +0200, ii napisał(a):

    > Liczysz sąsiadowi jego pieniądze? Buhahaha.
    >
    > A sracza w domu ile używasz? Ubrań? Bo klepki to Ci chyba buzują całą dobę.

    Głupiś czy o drogę pytasz?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 84. Data: 2022-07-31 12:38:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.07.2022 o 08:24, Cavallino pisze:

    > W sumie można było się domyślić,że największe żale do świata mają zwykle
    > mieszkańcy slumsów, tj. bloków.
    > Weźcie się do pracy i zaróbcie na domek, zamiast tracić czas na wieczne
    > narzekanie i naprawianie złego świata.

    Ale to ty chcesz naprawiać świat:P BTW - mieszkanie w dużym mieście jest
    na ogół więcej warte niż domek na zadupiu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 85. Data: 2022-07-31 13:54:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Poldek,

    Saturday, July 30, 2022, 10:23:30 PM, you wrote:

    um-calls-to-end-wasteful-private-car-ownership

    > Samochód zajmuje o więcej miejsca niż mieszkanie.
    > W moim bloku jest na 1 m2 gruntu 11 m2 mieszkania - blok jest
    > dziesięciopiętrowy. Mieszkanie nie przemieszcza się i w związku z tym
    > nie zajmuje tys. m2 dróg z przyległościami. I jeszcze mieszkanie nie
    > rozjeżdża ludzi i zwierząt.

    No popatrz. A u mnie na 1200 m? są dwa mieszkania. I dwa samochody.
    Samochody zajmują jakieś 18 m?, mieszkania ok. 110 m? gruntu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 86. Data: 2022-07-31 14:14:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No popatrz. A u mnie na 1200 m? są dwa mieszkania. I dwa samochody.
    > Samochody zajmują jakieś 18 m?, mieszkania ok. 110 m? gruntu.

    NIebój żaby. Za takich co marnotrawią teren też się wezmą. Plebs ma nie
    zużywać ponadnormatywnie zasobów:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 87. Data: 2022-07-31 14:42:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2022 13:54:19 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Samochody zajmują jakieś 18 m?

    A doliczyłeś powierzchnię dróg i parkingów przypadającą na twój
    samochód? No, chyba że on lata w powietrzu :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 88. Data: 2022-07-31 17:45:12
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > A doliczyłeś powierzchnię dróg i parkingów przypadającą na twój
    > samochód?

    A co, chciałeś w tym miejscu piaskownicę ale Cię przegłosowali?

    > No, chyba że on lata w powietrzu :)

    Wyjedź na wieś, będziesz miał 0,01% powierzchni dróg.

  • 89. Data: 2022-07-31 19:15:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2022 17:45:12 +0200, ii napisał(a):

    > A co, chciałeś w tym miejscu piaskownicę ale Cię przegłosowali?

    Jednak głupiś.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 90. Data: 2022-07-31 19:16:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2022 17:45:12 +0200, ii napisał(a):

    > A co, chciałeś w tym miejscu piaskownicę ale Cię przegłosowali?

    Jednak głupiś, zdołałeś nie zostawić wątpliwości.
    --
    Jacek
    I hate haters.