  • 1. Data: 2009-03-10 23:06:11
    Temat: Symulator FDD 1,44"
    Od: "Krawat" <a...@N...gazeta.pl>

    Wszyscy chyba korzystali kiedyś z Daemon Tools, do symulacji CD-ROM, natomiast
    ja potrzebuję za symulować istnienie napędu A: czyli stacji dyskietek, spotkał
    się ktoś może z takim symulatorem??

  • 2. Data: 2009-03-10 23:12:00
    Temat: Re: Symulator FDD 1,44"
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Krawat pisze:
    > Wszyscy chyba korzystali kiedyś z Daemon Tools, do symulacji CD-ROM, natomiast
    To rozwiązanie programowe. NTG ;)

    > ja potrzebuję za symulować istnienie napędu A: czyli stacji dyskietek, spotkał
    > się ktoś może z takim symulatorem??
    Sprzętowo? Niezbyt, choć były takie pomysły.
    Programowo? NTG, ale w jakim systemie? NT/2K/XP ? Wsadz pendrive, zmien
    mu literę na A: i już masz...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2009-03-10 23:27:48
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Wszyscy chyba korzystali kiedyś z Daemon Tools, do symulacji CD-ROM, natomiast
    > ja potrzebuję za symulować istnienie napędu A: czyli stacji dyskietek, spotkał
    > się ktoś może z takim symulatorem??

    Jaki sprzęt masz?
    Jak HP z iLO to się da.
    ;-)

    zyga

  • 4. Data: 2009-03-11 02:05:17
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Krawat pisze:
    > Wszyscy chyba korzystali kiedyś z Daemon Tools, do symulacji CD-ROM, natomiast
    > ja potrzebuję za symulować istnienie napędu A: czyli stacji dyskietek, spotkał
    > się ktoś może z takim symulatorem??

    Nie symulator tylko emulator.
    http://kamikaze.mp.waw.pl/windows/wirtualny-ram-dysk
    /

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 5. Data: 2009-03-11 06:15:22
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    http://webscripts.softpedia.com/script/Development-S
    cripts-js/Complete-applications/Virtual-Floppy-Drive
    -39797.html

    mozna tez uzyc polecenia 'subst' pod windowsem. Wszytsko zalezy czemu ma
    sluzyc ten naped FDD (np. płatnik spoko działa jak się jakiś katalog
    przyłączy substem). :-)

  • 6. Data: 2009-03-11 06:49:15
    Od: "Krawat" <a...@g...pl>

    No tak kompletnie zapomniałem że można zrobić coś takiego jak RAM-disk!
    Ale kiedy to się robiło ;)

    A problem nie polega na tym że nie mam napędu, tylko nie mam żadnej dyskietki,
    bo od dobrych kilku lat żadnej nie używałem i żeby było zabawniej wszystkie
    wywaliłem miesiąc temu :)

    dzięki za wszystkie porady!

  • 7. Data: 2009-03-11 07:03:27
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Krawat pisze:
    > Wszyscy chyba korzystali kiedyś z Daemon Tools, do symulacji CD-ROM, natomiast
    > ja potrzebuję za symulować istnienie napędu A: czyli stacji dyskietek, spotkał
    > się ktoś może z takim symulatorem??

    Polecenie subst idealnie sie do tego nadaje.

    Marrcino

  • 8. Data: 2009-03-11 08:53:37
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 10 Mar 2009 23:06:11 +0000 (UTC)
    doszła do mnie wiadomość <gp6rp3$e5a$1@inews.gazeta.pl>
    od "Krawat" <a...@N...gazeta.pl> :

    >Wszyscy chyba korzystali kiedyś z Daemon Tools, do symulacji CD-ROM, natomiast
    >ja potrzebuję za symulować istnienie napędu A: czyli stacji dyskietek, spotkał
    >się ktoś może z takim symulatorem??

    Kiedyś znalazłem coś takiego (plugin do TC):
    http://flint-inc.ru/eng/info/virtualdisk.html
    ale nie miałem okazji wypróbować.

  • 9. Data: 2009-03-11 19:44:05
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > A problem nie polega na tym że nie mam napędu, tylko nie mam żadnej
    > dyskietki, bo od dobrych kilku lat żadnej nie używałem i żeby było
    > zabawniej wszystkie wywaliłem miesiąc temu :)

    Wciąż są do kupienia i kosztują tyle samo co trzy tysiące razy większe płyty
    DVD ;-)

    --
    Azarien

  • 10. Data: 2009-03-13 21:42:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krawat" gp6rp3$e5a$...@i...gazeta.pl

    > Wszyscy chyba korzystali kiedyś z Daemon Tools, do symulacji CD-ROM, natomiast
    > ja potrzebuję za symulować istnienie napędu A: czyli stacji dyskietek,

    Emulacji. Możesz zobaczyć WinImage.
    Dobre są też maszyny wirtualne. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'