  • 1. Data: 2009-03-11 06:27:46
    Temat: Wygaszający się monitor - problem z kartą?
    Od: ikov <ikov1_@_t-l-e-n.pl>

    Ostatnio zadzwonił do mnie znajomy - od czasu gdy włożył nowy zasilacz,
    wyłącza się sam monitor, tzn. pokazuje brak sygnału - czyli chyba coś z
    kartą... a karta, ZTCP, to jakaś integra. Zarzeka się, że wszystkie
    kable podłączył prawidłowo, więc gdzie tu można szukać przyczyny?
    Zasilacz 400W, ale jego komputer ma już ze 3 lata, a i od początku nie
    był żadną wypasioną maszyną więc zasilacz wg mnie jest odpowiedni.
    No i na samym początku było dobrze, potem zaczął robić tak coraz
    częściej, a ostatnio wygasza sie zaraz po uruchomieniu.

  • 2. Data: 2009-04-12 17:25:44
    Temat: Re: Wygaszający się monitor - problem z kartą?
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 11.03.2009 07:27, ikov pisze:
    > Ostatnio zadzwonił do mnie znajomy - od czasu gdy włożył nowy zasilacz,

    *Jaki* zasilacz?

    > wyłącza się sam monitor, tzn. pokazuje brak sygnału - czyli chyba coś z

    I komputer przestaje działać?

    > Zasilacz 400W, ale jego komputer ma już ze 3 lata, a i od początku nie
    > był żadną wypasioną maszyną więc zasilacz wg mnie jest odpowiedni.

    Ale jeżeli jest marny, to może być gorszy niż poprzedni.

    > No i na samym początku było dobrze, potem zaczął robić tak coraz
    > częściej, a ostatnio wygasza sie zaraz po uruchomieniu.

    Czasem jest tak, że po wymianie bardzo marnego zasilacza na
    jakikolwiek inny w ekspresowym tempie lecą elektrolity na
    płycie. Warto oglądnąć.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |