  • 1. Data: 2011-11-07 19:48:12
    Temat: Re: System bezprzewodowego wyświetlania zdjęc
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Tako rzecze William Bonawentura :
> [...]
    > na czterech odbiornikach TV 32" coś w rodzaju prezentacji. Ogólnie rzecz
    > biorąc będą to zdjęcia. Nie jest wymagana rozdzielczość HD ani
    > 24klatki/sekundę. Z uwagi na warunki w których będzie funkcjonowała
    > "inscenizacja" w grę wchodzi tylko transmisja bezprzewodowa. Ideałem byłoby,
    > gdyby odbiorników nie trzeba było by włączać pilotem. Czy istnieje dziś na
    > rynku technologia, która zrealizuje mój pomysł ? Na pewno uda się to zrobić
    > laptopem z wifi i wyjściem hdmi ukrytym za telewizorem, ale daje to koszt
    > "odbiornika" równy cenie telewizora. Czy znajdę coś tańszego ?

    Przychodi mi na myśl coś takiego :
    >>> http://www.dealextreme.com/p/wireless-home-car-surve
    illance-camera-uhf-transmitter-dc-12v-94966
    plus komputer lub laptop z TV-out...

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ This tagline is SHAREWARE! To register, send me $10.

  • 3. Data: 2011-11-07 21:04:09
    Od: Paweł <p...@n...pl>

> [...]
    > pewno uda się to zrobić laptopem z wifi i wyjściem hdmi ukrytym za
    > telewizorem, ale daje to koszt "odbiornika" równy cenie telewizora. Czy

    Wystarczy odpowiedni TV. Zobacz np. Samsung 32D6500 lub 32C650.
    Obsługują one adapter WiFi wtykany do USB. Można również użyć AP WiFi
    podłączony przez LAN.
    Telewizor pamięta jak był wyłączony. Jeśli nastąpiło to przez odcięcie
    zasilania to po jego powtórnym podłączeniu automatycznie się uruchomi.
    Telewizory te mogą same przez sieć pobierać np. zdjęcia i je wyświetlać.
    Nie wiem jednak czy uda się zsynchronizować to wyświetlanie na
    wszystkich TV co do ułamka sekundy.

    Paweł

  • 4. Data: 2011-11-08 00:11:54
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2011-11-07 21:30 William Bonawentura napisał(a):

> [...]
    > pewno uda się to zrobić laptopem z wifi i wyjściem hdmi ukrytym za
    > telewizorem, ale daje to koszt "odbiornika" równy cenie telewizora. Czy

    Kup telewizory z WiFi + DLNA i po kłopocie.

    Pierwszy z brzegu przykład (tu akurat 40 cali):
    http://www.philips.pl/c/telewizory/seria-9000-telewi
    zor-cyfrowy-102-cm-40-cale-full-hd-1080p-40pfl9705h_
    12/prd/

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2011-11-08 08:51:00
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "William Bonawentura" <w...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:j99f6l$u6a$1@news.onet.pl...
> [...]
    > to koszt "odbiornika" równy cenie telewizora. Czy znajdę coś tańszego ?

    Wifi VGA Extender do monitorów:

    http://www.smartvm.com/wireless-vga-extender-p39403.
    htm

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2011-11-08 10:11:37
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    A może wprost na wejście antenowe telewizora ?

    np.
    http://www.advanceddigital.ca/products/modulators_us
    b/tvb597_multistandard_usb_based_modulator_qam-dvb-s
    _s2_isdb-t_isdb-s_dtmb-t_dmb-modulator/

    Tylko chyba będzie zabójczo drogie.

    t-1