    From: normalny <n...@b...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Szukam naprawdę dobrej karty telewizyjnej
    Date: Sat, 08 Oct 2011 20:28:36 +0200

    Witam!
    Rozpoczynam nowy wątek, w którym chciałbym zapytać Was, jaką powinienem
    kupić kartę telewizyjną, która zapewni możliwie najwyższą jakość nagrań?

    Szukam nie byle jakiej karty, ponieważ zamierzam nagrać kilka filmów,
    które wcześniej nagrałem na dysk twardy tunera satelitarnego PVR,
    wypożyczonego od CYFRY+ w ramach opłacanego abonementu.

    Jak wiadomo, jakość przekazu cyfrowego, jest po prostu znakomita.
    Degradacja materiału nagranego za pomocą analogowej karty jest pewna,
    ale chcę, jak pisałem, zapewnić sobie mozliwie najwyższą jakość nagrań.

    Jaką kartę, z czystym sumieniem, moglibyście mi polecić?

    Jakie konkretnie przewody, i o jakiej długości powienienem kupić?

    O czym jeszcze powieniem pamiętać?
    Co jeszcze powinienem wiedzieć?

    Pozdrawiam.