  • 1. Data: 2011-10-08 18:28:36
    Temat: Szukam naprawdę dobrej karty telewizyjnej
    Od: normalny <n...@b...com>

    Witam!
    Rozpoczynam nowy wątek, w którym chciałbym zapytać Was, jaką powinienem
    kupić kartę telewizyjną, która zapewni możliwie najwyższą jakość nagrań?

    Szukam nie byle jakiej karty, ponieważ zamierzam nagrać kilka filmów,
    które wcześniej nagrałem na dysk twardy tunera satelitarnego PVR,
    wypożyczonego od CYFRY+ w ramach opłacanego abonementu.

    Jak wiadomo, jakość przekazu cyfrowego, jest po prostu znakomita.
    Degradacja materiału nagranego za pomocą analogowej karty jest pewna,
    ale chcę, jak pisałem, zapewnić sobie mozliwie najwyższą jakość nagrań.

    Jaką kartę, z czystym sumieniem, moglibyście mi polecić?

    Jakie konkretnie przewody, i o jakiej długości powienienem kupić?

    O czym jeszcze powieniem pamiętać?
    Co jeszcze powinienem wiedzieć?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-10-08 19:55:18
    Temat: Re: Szukam naprawdę dobrej karty telewizyjnej
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Sat, 08 Oct 2011 20:28:36 +0200, normalny napisał(a):

    > O czym jeszcze powieniem pamiętać?
    > Co jeszcze powinienem wiedzieć?

    O prawie autorskim i prawie własności.

    --
    pozdro
    RemeK

  • 3. Data: 2011-10-08 19:59:42
    Od: normalny <n...@b...com>

    On 2011-10-08 21:55, RemeK wrote:

    > O prawie autorskim i prawie własności.

    To byłyby nagrania po opłaceniu abonemantu i na własny użytek.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2011-10-08 20:16:01
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-10-08 21:59, normalny pisze:
    > To byłyby nagrania po opłaceniu abonemantu i na własny użytek.
    Daj spokój, nie ma się co przejmować. Niektórzy mają po prostu jebla na
    punkcie praw autorskich... Widzą je wszędzie. Medialna nagonka na
    niektórych zadziałała zbyt dobrze:)

  • 5. Data: 2011-10-08 20:20:55
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Szukam nie byle jakiej karty, ponieważ zamierzam nagrać kilka filmów,

    o ile dobrze rozumiem, na tunerze cyfry chcesz zrobić play, a na
    komputerze rec? To właśne Cię informuję ze musisz od połączenia użyć
    kabelka chinch, a w nim "popłynie" materiał zdegradowany do PAL. Tak
    wiec jakąbyś kartę nie kupił - będzie dobrze. Kup winfasta, o ile są
    sterowniki po system który masz i nie przejmuj się. TAk czy siak,
    jakość SD będziesz miał całkiem dobrą.

    ToMasz

    PS chyba ze z tego tunera sat wyjmiesz dysk i zgrasz z niego filmy:)

  • 6. Data: 2011-10-08 20:43:42
    Od: "Leszek" <o...@t...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    [ciach]

    > ToMasz
    >
    > PS chyba ze z tego tunera sat wyjmiesz dysk i zgrasz z niego filmy:)

    Tia, i napisze sobie program do odtwarzania tych zgranych filmów.
    Albo jeszcze lepiej cały system operacyjny potrafiący odtworzyć to w
    "widzialnej" postaci.

  • 7. Data: 2011-10-08 22:04:45
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 08.10.2011 22:43, Leszek pisze:
> [...]
    >
    > Tia, i napisze sobie program do odtwarzania tych zgranych filmów.
    > Albo jeszcze lepiej cały system operacyjny potrafiący odtworzyć to w
    z grubsza to już zrobił niejaki L. Torvalds. Narazie niema chętnych do
    wyjmowania dysków z zaplombowanych tuerów, wiec nie bardzo jest na czym
    "cwiczyć".
    tyle ze to mocny oftop. nasz kolega tak czy siak zgra w palu i jeszcze
    się przy tym narobi.

    ToMasz

  • 8. Data: 2011-10-08 22:12:24
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 08 Oct 2011 22:20:55 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >wiec jakąbyś kartę nie kupił - będzie dobrze. Kup winfasta, o ile są
    >sterowniki po system który masz i nie przejmuj się. TAk czy siak,

    a nie szybciej byloby, abys te filmy odnalazl sobie w sieci???
    Szybciej i taniej.

    Poszukaj w sieci karty do PC z wejsciem DVI/HDMI - ale to wieksza
    kasa. Wtedy wczytalbys sobie do swojego PC film w cyfrowej jakosci.
    Ale mysle, ze skorka nie warta wyprawki.

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2011-10-09 05:37:15
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    > To byłyby nagrania po opłaceniu abonemantu i na własny użytek.
    >
    > Pozdrawiam.

    to jak omijamy prawa autorskie to co takiego jest na cyfrze czego nie ma
    w sieci?

  • 10. Data: 2011-10-09 07:51:22
    Od: z <z...@g...pl>

    Jawi pisze:
    > Daj spokój, nie ma się co przejmować. Niektórzy mają po prostu jebla na
    > punkcie praw autorskich... Widzą je wszędzie. Medialna nagonka na
    > niektórych zadziałała zbyt dobrze:)

    Tu nie chodzi o olewanie tylko o znajomość tego prawa. W Polsce można na
    swój użytek (bez udostępniania osobom z poza kręgu znajomych :-) )
    kopiować, zgrywać, posiadać wszystko co w ręce wpadanie.
    Nie wolno tylko posiadać nielegalnych programów komputerowych.
    I tego się trzymajmy :-)