  • 1. Data: 2012-07-18 07:22:49
    Temat: Szukam przedniego pulleya do sportsrera 2002r.
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Jak w temacie poszukuję przedniego pulley'a 29 zębów w dobrym stanie do sportstera
    2002r.

    Odys
    -----
    XLH 883 ( grupa Lublin)

  • 2. Data: 2012-07-18 18:02:28
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Odys" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Jak w temacie poszukuję przedniego pulley'a
    > 29 zębów w dobrym stanie do sportstera 2002r.

    Jak szukasz pulley'a to nie przedniego tylko frontowego i nie zebow tylko
    teethow w goodnym (a nie dobrym) stanie.

    Kurwa! Ludzie - "kolo pasowe", mamy taka nazwe!

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 3. Data: 2012-07-18 18:26:36
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko teethow w goodnym (a nie dobrym) stanie.
    >
    > Kurwa! Ludzie - "kolo pasowe", mamy taka nazwe!

    Czepiasz się.
    Koło pasowe zębate, jeśli już.

    Pulley to pulley.
    To tak jak bym miał mówić o ramie podsiodełkowej zamiast subframe.

    Deal with it!
    Że tak powiem zrozumiale, choć w obcym języku.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 4. Data: 2012-07-18 20:04:35
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-18 18:26, Jasio pisze:
> [...]
    >
    > Deal with it!
    > Że tak powiem zrozumiale, choć w obcym języku.

    Się czepiacie,to przecie Harleyowe,musi być po amerykańsku.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2012-07-18 20:12:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-18 20:04, Monster pisze:

    > Się czepiacie,to przecie Harleyowe,musi być po amerykańsku.

    Pierdolisz. Po prostu na pewne czesci do HD przyjela sie taka nazwa a
    nie inna i dzieki temu kazdy zainteresowany od razu rozumie o co chodzi.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2012-07-18 20:17:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-18 07:22, Odys pisze:
    > Jak w temacie poszukuję przedniego pulley'a 29 zębów w dobrym stanie do sportstera
    2002r.

    Zuzylo sie czy chcesz zmienic przelozenie ??

  • 7. Data: 2012-07-18 20:34:39
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-18 20:12, Kuczu pisze:

    > Pierdolisz.
    Co ty do mnie rozmawiasz jak do skutersa w białych spodenkach?

    No przecież napisałem:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2012-07-18 20:41:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-18 20:34, Monster pisze:

    > Co ty do mnie rozmawiasz jak do skutersa w białych spodenkach?

    To byly tylko proste zolnierskie slowa

  • 9. Data: 2012-07-18 20:46:05
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-18 20:41, Kuczu pisze:

    > To byly tylko proste zolnierskie slowa

    Aha,w wojsku nie byłem ale zarąbistą książkę czytałem o tym zagadnieniu
    "Paragraf 13",naprawdę warto.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2012-07-18 21:22:17
    Od: Odys <o...@t...pl>

    > Zuzylo sie czy chcesz zmienic przelozenie ??

    jedno i drugie, latam więcej poza miastem wiec przy okazji chciałem zmienić
    przełożenie. Poza tym haraś to sprzęt który jak kupisz to nie myślisz o naprawach
    tylko o tym co w nim zmienić :)

    teoretykom dziękujemy za komentarze

    Odys